Diaree en spugen

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Debby70, 28 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hallo,

Ik had een vraagje en hoop dat jullie me advies kunnen geven.
    Ons dochtertje heeft altijd Omneo van Nutrilon als flesvoeding gehad vanwege krampjes tot een maand of 3,nu ben ik op advies van het cb sinds 3 weken overgestapt naar de gewone Nutrilon omdat ze erge last had van diaree maar nu spuugt ze redel.ijk veel voeding uit.
    Zou het kunnen dat ze de voeding niet goed verdraagt?En wat zou ik hier aan kunnen doen?Of weer een ander merk proberen?

Groetjes Debby

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    meestal heeft een voeding twee weken nodig om te wennen. Het zou dus aan de voeding kunne liggen. Als het spugen aanhoudt zou je kunnen overwegen om andere voeding te proberen, maar misschien is het ook een optie een de voeding iets dikker te maken m.b.v. nutriton.

Ilja

3. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hoi Ilja,

Dat was ik vergeten te zeggen ze krijgt ook bij iedere voeding nutriton,dit gebruiken we al een tijd lang.Ze krijgt 5 voedingen van 180 cc kan het zijn dat dat teveel is?ze drinkt ze graag leeg,en heb je een idee wat voor andere voeding ik zou kunnen proberen?

Groetjes Debby

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Lijkt me niet teveel voeding. Als je echt een andere voeding wil proberen misschien frisolac een optie.
    Maar dit is geheel een eigen keus. ben je ook niet drie weken terug met bijvoeding begonnen?

Ilja

5. Debby70

Debby70 Actief lid

22 dec 2005
    470
    0
    0
    Hoi Ilja,

Wij mogen pas met bijvoeding beginnen als ze 6 maanden is omdat ze zoveel last had van krampjes,ik ga morgen de voeding van frisolac proberen
    Fijn weekend

6. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Succes.

Ilja

Deel Deze Pagina