ik had even een vraagje is het mogelijk om gelijk na de bevruchting al zwangerschaps verschijnselen zoals misselijkheid te hebben groetjes gerdien
Hoi Gerdien, Ik had achteraf toen ik was bevrucht veel last van hoofdpijn, 's avonds vooral erg misselijk en buikpijn. Heel grappig, want dit heb ik alleen 1,5 week gehad en toen ik erachter kwam dat ik zwanger was had ik eigenlijk weinig kwaaltjes (inmiddels 7 weken zwanger en nog geen banner). Sterkte!
Ik had een paar dagen na mijn eisprong opeens vlagen van misselijkheid. Toen wist ik eigenlijk al dat ik zwanger was (had ik namelijk vorige keer ook, alleen dat werd na 5 weken een mk), maar deze keer gaat het gelukkig goed. Sinds NOD geen kwaaltjes meer gehad.
Ik had pas in de 6e week last van misselijkheid. Wel had vlak na de bevruchting last van vermoeidheid, verandering van tepels (en groeien van borsten!) en andere afscheiding. Heel apart gevoel ook toen..
oh gelukkig, ik heb dat ook ! maar eigenlijk wil ik mezelf nog niet gek maken. Ik had eerst een soort kramp ( 1 dag later). En mijn tepels zijn ook zeer gevoelig maar echt alleen dat "rondje" in het midden, als je dat aanraakt heb ik het gevoel alsof er allemaal speldjes in worden geprikt En vanmorgen had ik het idee dat ik een soort belletje\vlindertjes gevoel had, echt helmaal onderin mijn buik ( bijna tegen mijn vagina aan ). Ohh spannend hoor ! Ik zal voor je duimen dat je een positieve test in je handen krijgt