Hoi Meiden, Gisteren naar de huisarts geweest en moet nu de komende weken gaan uittesten of onze dochter een koemelkallergie heeft. Zijn hier meer moeders die borstvoeding geven en koemelkallergievrij moeten eten? Is het bij jullie alleen koemelkallergievrij of ook soja en ei vrij eten? Liefs Deb
Ik heb een hele tijd koemelkvrij gegeten. Was wel even puzzelen maar op zich goed te doen. Mijn dochter is behandled door een bio resonantie arts en na een paar maanden mocht ik weer koemelk introduceren en dat ging toen goed.
Hier ook koemelk en soja vrij dieet al een paar maanden. Kan nu wel wat sporen ervan eten, dat maakt t wel makkelijker, maar op zich is het wel goed te doen hoor! Had wel een lijst van de Dietiste uit het zh meegekregen, maar het is vooral heel veel op de etiketten kijken. Ik vind dat ze vooral bij de jumbo veel belegsoorten hebben zonder koemelk er in. Wat ik zelf ook drink om toch aan mijn calcium te komen is sinaasappelsap van appelsientje met extra calcium erin. Verder heb je ook rijstemelk als je geen soja mag bijv en daar kan je veel dingen mee maken.