Angst zwanger na miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje13, 9 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ik hoop dat jullie mn kunnen helpen.

Ik heb in december een MA gehad. Tijdens de tweede echo gehoord. daarvoor een kloppend hartje gezien. Toen ik toen zwanger was dacht ik VOOR NOD al dat het fout zat. Zonder twijfel. Ik wist het zeker. Nog kwam het nieuws keihard binnen.

Nu weer zwanger. Mn testen zijn duidelijker, lopen beter op. Ik heb een gevoel van deze baby is gezond. Gevoel is heel sterk.
    Maar hoe dichter ik bij de echo kom. (volgende week maandag hoe angstiger ik word). bang dat ik mezelf voor de gek heb gehouden. En dat ik alsnog slecht nieuws hoor. Mn borsten zijn iets wat minder gevoelig sinds woensdag. Daarvoor deden ze mega pijn. Moet ik me zorgen maken?

Zo gek tot afgelopen woensdag was ik er 200% van overtuigd dat het goed zit. En nu twijfel ik.. Ik denk alleen niet zo als de vorige keer dat het fout zit alleen ben ik bang dat ik het mis heb

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik snap heel goed dat je weer bang bent en het zal een lange week worden voor je als je volgende week 'pas' de echo hebt.
    Ze zeggen wel dat als je gevoel goed is dit meestal wel klopt. Maar dat is niet altijd waar helaas.

Wat klachtjes betreft, ze komen en gaan dus daar moet je proberen niet teveel zorgen om te maken.

Maar de angst na een miskraam is niet raar. Dat had ik ook en dat zal ik een volgende keer weer hebben als ik weer zwanger ben.

Probeer te genieten en niet teveel stressen, dat is ook niet goed! Veel succes!

3. Beertje13

dankjewel lief van je !!!

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ha Beertje,

Hartstikke logisch, die angst! Gefeliciteerd, je bent een mens!;) Ik herken het heel goed hoor, en ik moet zeggen dat ik pas bij deze zwangerschap van meet af aan het gevoel had dat het goed zat! Ik durfde dat niet zo goed uit te spreken, maar voelde het wel zo.

Ik duim voor je dat het goed zit, probeer dat positieve gevoel van vertrouwen vast te houden!

5. Beertje13

haha dankje! ik had zelfs dat de ongie gestopt was al het gevoel deze maand gaat het lukken. Mn tampons waren op haha en dat ik seks had tijdens mn eisprong. Kreeg ik zo'n magisch gevoel. Dat het gelukt was. hahaha. Zo sterk dat gevoel. hopelijk klopt het

Deel Deze Pagina