Pffff, ik ben nu 2 dagen overtijd en heb vanmorgen een test gedaan van clearblue en daar zag ik een heeeeeeeeeeeel licht smal streepje echt heel licht. OOOh ik hoop het zo zou het dan nu onze beurt zijn. Ik ben nu gewoon zenuwachtig. Hihi. liefs Noes
nee ik krijg t niet op de foto helaas. Maar ja wacht nu ff 2 daagjes en dan een nieuwe test doen hopen dat die duidelijker is. liefs noes
Iikl duiiinm oolk ... ... Wacht even, typt zo moeilijk tijdens het duimen. Wat ik wilde zeggen was: Ik duim ook voor je, ik HOOP dat het is gelukt! Laat je het ons weten?
Hoi meiden, ik heb mijn banner weer opnieuw ingesteld vanaf vandaag want heb vanaht niet kunnen slapen van de ongiepijn en vanmorgen toen ik ging plassen kwam er alweer oud bloed mee, dus vandaag gaan ze doorzetten Ik heb altijd eerst oudbloed en dan een paar uur later zet het door. Helaas, een misleidende test. Maar ja was wel 3 dagen overtijd wat ik niet gewend ben. Op naar de volgende ronde maar weer. Nog 1 te gaan en als het dan nog niet raak is dan door naar het ziekenhuis, de medische molen in. Bedankt voor jullie duimpjes iig hihi Liefs Noes