Daar ben ik weer, ik heb weer even jullie hulp nodig. Mijn temperatuur ging deze maand mooi omhoog na mijn ei DACHT ik. Vervolgens ging hij direct daarna weer 2 dagen iets naar beneden! 3 DPO (?) ging hij dan weer omhoog. Maar ik snap het niet meer, iemand op het forum zei ook al dat het vreemd is dat mijn ovulatietest dan nog de dag na de temperatuur stijging positief was.... Ben ik nu dan toch maar 9 dpo ipv 12?? Liefs Judith
Ja ik zou zeggen 9 DPO. De kans dat je ei springt op de dag van je positieve ovulatietest is klein, zeker als hij de dag erna ook nog positief is. En je temperatuur is op CD18 en 19 te laag voor een eistijging. Het is niet ongebruikelijk dat de LH-piek een lichte en tijdelijke verhoging van je temperatuur veroorzaakt, dat is mijns inziens gebeurd op CD17. Ik denk dus eisprong op CD19 en vandaag 9DPO.
Oh en de reden dat FF het kruis op CD16 zet is waarschijnlijk het eggwhite enzo dat je de dagen ervoor hebt ingevuld.
Oke dus ik kan hem het beste gewoon verplaatsen? Of kan ik hem nog op een bepaalde manier voor de gek houden. Ik liet het eerst maar zo want ja, dan zou ik nu al verder zijn maar dat slaat natuurlijk nergens op haha! We moeten wel in de realiteit blijven.
Je zou kunnen kijken wat FF doet als je alle info over slijm weg haalt, maar dat moet je maar net willen... Je kunt hem ook handmatig verzetten maar ik weet niet precies hoe dat moet. Manual override heet dat misschien dat je het kunt vinden.