2 dagen pil vergeten, ongesteld maar ivf traject helppp

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Soora, 22 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hey dames,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ben sinds 2 weken begonnen met de pil voor het begin van mijn ivf traject. Nu ben ik 2 dagen vergeten de pil in te nemen waardoor ik ongesteld ben geworden terwijl ik nog een hele week te gaan had.. wat moet ik doen? Wil zelf vanavond gwn doorgaan met slikken en morgen bellen maar ben bang dat ze mij dan zeggen nou deze cyclus is verpest we gaan pas de volgende weer door....

2. Jolandadjk

Jolandadjk Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.679
    182
    63
    He wat vervelend... Ik zou inderdaad zoals je zelf al aangeeft gisteravond de pil gewoon innemen en dan vanochtend contact opnemen met de gyn om te overleggen. Het kan dan zijn dat je opnieuw moet beginnen, maar dat kan alleen de gyn bepalen. Succes! Hopelijk valt het mee...

3. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik vrees eerlijk dat je cyclus gaat moeten wachten
    Ik zou bellen
    Je eierstokken moeten volledig stilliggen voor IVF

4. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik durf gewoon niet te bellen..zucht. Nou laat jullie nog weten wat de uitkomst is!

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wel bellen hoor! Succes!

6. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Wel bellen en overleggen hoor. Hoe moeilijk en spannend het ook is, van je gynaecoloog zou je alleen het juiste antwoord krijgen. En eenmaal gebeld lucht vast op. Je bent vast niet de enige die het overkomt

7. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Even bellen voor overleg. Je hebt er ook niks aan als je niks doet en onbedoeld je spaarzame poging verkloot.
    Je bent niet de enige die wat vergeet... Ik ben zelfs eens vergeten te spuiten. Kop op!

8. Soora

Soora Lid

25 apr 2015
    40
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dames,
    Heb gebeld en zij hebben in overleg besloten dat ik moet stoppen met de pil en mij mag aanmelden wanneer er een menstruatie optreedt. Dit betekent dat weer 3 weken aan de pil moet, baal er echt van :(
    Leermoment is nu om een alarmpje op mijn tel te zetten voor alle medicatie die ik moet innemen/spuiten.

Bedankt voor jullie antwoorden. Ben ondanks het slechte nieuws wel opgelucht dat ik heb gebeld en zoals iemand al zei een het is een spaarzame poging. Zo had ik er nog niet naar gekeken. Elk risico vermijden!

9. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Goed dat je hebt gebeld! Beter zo dan inderdaad een poging kwijt raken, maar toch erg balen natuurlijk!

Deel Deze Pagina