Super om te horen! 80 dagen? Jee.... en toch natuurlijk zwanger? goed zeg! ik krijg op dag 43 mijn ei.
Ja hoor het kan prima! Ik had mijn ei op dag 49 en zoals je aan mijn onderschrift kunt zien ben ik ook gewoon op een natuurlijke manier zwanger geraakt. Ik zou wel de volgende ronde weer gaan beginnen met de max. dosis clomid. (zat al een tijd in de mmm maar wegens vakantie ff rust gehouden)
Ik verwacht as dinsdag eindelijk mijn ei weer, na 6 weken. Wat duurt wachten lang he. Dan nog 2 weken tot mijn NOD.
Hier is het twee keer gelukt met lange cyclussen. Ook ik deed temperaturen en ovutesten puur om te kijken of ik een eisprong had. Ja dus. Daarnaast hielp het bij mij om mijn cyclus terug te dringen door af te vallen (vaak is een paar kilo al genoeg om je hormoonbalans beter op peil te krijgen), etos zwanger worden te gebruiken en extra teunisbloemolie.
Hier ook eentje met een lange en onregelmatige cyclus... en ondertussen zwanger De eerste cyclus nadat ik met de pil stopte, heeft 3 maanden geduurd Daarna meer dan 2 maanden... ik had er echt geen vat op
Fijn om te horen! Dus zonder medicatie, en onderzoeken? gewoon natuurlijk? Ik hoop morgen mijn ei te krijgen. voor zover ik weet ben ik niet te zwaar, ik ben 1.58m en weeg 60kg. Ook slik ik Etos Zwanger Worden.
ik zou aankomende donderdag naar de gynaecoloog gaan omdat mijn cyclus zo onregelmatig was. In augustus 2007 ben ik gestopt met de pil en er was geen pijl op te trekken wanneer ik ongesteld zou worden. Net toen ik begon met het maken van afspraken en onderzoeken leek er een soort van cyclus te komen van rond de 6 weken. afgelopen zondag heb ik getest en het was postitief! ik heb hiervoor een tijdje getemperatuurd maar dat werkte niet echt, het schommelde behoorlijk. Ik merkte aan het slijm dat ik vruchtbaar was.
Hier ook lange en onregelmatige cyclus. Ik ben 'per ongeluk' zwanger geraakt. Ik dacht dat ik bijna ongi moest worden want had allerlei klachten en het was al zeker 5 weken geleden dat ik ongesteld was geweest. Hebben toen geklust omdat ik toch dacht niet vruchtbaar te zijn maar bleek achteraf gewoon een eisprong te zijn geweest Hartstikke zwanger Nu 10 maanden na de bevalling heb ik weer een lange en onregelmatige cyclus en we gebruiken sinds een paar dagen geen voorbehoedsmiddelen meer 8) Maar ik heb het idee dat ik meestal 2 eisprongen heb voor een menstruatie, kan dat wel?
Hier ook zonder medische middelen maar met lange cyclussen ging langzaam van 28-60 dagen! Wat let je om je even na te laten kijken bij de Gyneacoloog?
ik had ook zulke lange cylussen omdat ik me afvroeg of ik uberhaupt wel een eisprong had met zon lange cylus heb ik toen ovulatietesten van kruidvat gekocht (5 voor 10 euro) en ben ik zo rond de 15e dag na de eerste dag van de menstruatie om de dag gaan testen en ja hoor ik had er een! zo kun je erachter komen en weet je dus ook wanneer je moet vrijen wil je zwanger worden. ik heb wel eens gelezen dat je geen eisprong hebt wanneer je cyclus korter dan 3 weken is en langer dan 6 weken. succes!
Ik had ook lange cyclussen (varierend van 45 tot 60 dagen) Toen we zoiets hadden van: nu gaan we ervoor! was het meteen raak. Dus het kan zeker! Met ovulatietesten weet je trouwens ook wanneer je eisprong is. Op tijd beginnen met testen en dan kom je hem vanzelf tegen.