Wat denken jullie?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lima 84, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    Dag dames,

Ik heb even jullie mening nodig.
    Ik heb in ijn album twee van mijn kaartjes staan, met nummer 2 ben ik nu nog bezig.Vorige maand heb ik zo rond dag 21 een eisprong gehad, dit is bevestigd door de gyn enik had redelijk pos. ovu-testjes.
    Deze maand hoop dat ik dat ik mijn ei ook gauw krijg maar wat denken jullie?
    Ik heb hele licht testjes maar dat is alles. En kun je binnen een dag tijd van een hele lichte test naar een super positieve test gaan?

Groetjes ima,

PS....ik slik clomid 50mg om een eisprong te krijgen omdat ik deze niet van mijzelf uit had

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Lima,

De kaartjes staan helaas niet in je album, dus daar kan ik weinig over zeggen.
    Wel weet ik dat een ovutest gewoon van de ene op de andere dag positief kan zijn.

Succes!

3. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    @hanna....als het goed is staat hij er nu in :)

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi Lima,

Wij verwerken onze temp allemaal in fertilityfriend. Je kunt op www.fertilityfriend.com een account aanmaken. Tis wel in het engels, maar went erg snel. FF zet dan ook een kruis, als je je eisprong hebt gehad. Erg handig.

en idd een ovutest kan van niets ineens naar knalposi gaan. Maar het kan ook dat je een oploop ziet in je testjes, dat is meestal voor iedereen weer anders.

Hoop dat je deze ronde ook weer goed op de chlomid reageert en netjes je eitje krijgt.

Suc6 :)

Deel Deze Pagina