Hoi allemaal, Hopelijk is hier iemand met onderstaande ervaring. Ben bang geen eisprong gehad te hebben. Ik had afgelopen maandag koorts, dinsdag weg maar wel een fikse keelontsteking, ben nog niet helemaal hersteld. Woensdag had ik mijn lh piek en voelde ik ook de bekende eisprong klachten. Donderdag niet meer dus ging er van uit dat m'n ei toen is gesprongen. Zo is t de afgelopen rondes ook gegaan. Normaal zijn m'n borsten altijd pijnlijk en opgezet en nu niet. Daarnaast is m'n temp niet hoog zoals normaal na eisprong (normaal 37.2 en nu 36,8 en dat laatste is m'n normale temp. Heeft iemand ervaring hier mee? Als ik geen eisprong gehad heb komt er ook geen menstruatie neem ik aan? Wanneer zou dan je volgende eisprong weer kunnen komen? Ben zo bang dat t heel je cyclus in de war schopt. En natuurlijk erg teleurgesteld als het echt zo is Hopelijk heeft iemands tips, die stomme onzekerheid nu Alvast bedankt!
Hoiihoi, Na een positieve ovulatietest wil het niet zeggen dat je ei springt, en aan je temp gezien is dit niet gebeurd. Het kan zijn dat je eitje deze cyclus later springt, ik zou even door blijven tempen. Het hoeft niet zo te zijn dat je niet ongesteld word. Genoeg mensen die geen eisprong hebben en gewoon ongesteld worden. Als je eitje het later deze cyclus gaat proberen zal je menstruatie uiteraard ook later zijn. Niets om je zorgen over te maken hoor, ik zou even doortempen om te kijken wanneer je temp omhoog gaat. Heb je normaal altijd dezelfde dag je ei?