ik zit dus met zo'n doorslaap probleem! En omdat hij niet goed doorslaapt is de voedingsschema ook niet regelmatig !En ik doe zelfs 2-3 ET rijstebloem doorheen. Daarom is het bijna elke dag verschillend.Ene keer slaapt hij tot 7.30 en krijgt z'n fles andere keer vraagt hij erom om 4.30! Soms wordt hij ook wel ineens om 2.30 wakker. Daarom moet hij een fles tussen 10-23 hebben. anders is hij nog eerder wakker. Hij gaat meestal om 20.00uur naar bed. En dan nog is hij wel 2x wakker tot 24.00 uur! Hij Krijgt nu 4 van 200ml. De fles van 24.00uur heb ik naar 22.00uur verschoven. Om gek van te worden! Ik probeer het uit te stellen maar hij gaat huilen! op zo'moment geef ik hem maar 100ml en om 9.00uur weer 100ml. Dat werkt dan ook wel.CB was er ook mee eens. Hij eet inmiddels wel 1 stuk fruit, 1 liga en 80-100 groente! En een beetje diksap/thee of water Hebben jullie hier ervaringen mee! alle tips zijn welkom! Als ik overstap op opvolgmelk zou dat wat uitmaken? En als laatste fles zo'n goede nacht van nutricia geven?
Qua voeding kan ik je niet helpen,maar het is zeker niet ongewoon dat kindjes van die leeftijd niet zo lang slapen. Die van mij komt ook nog tenminste 1x per nacht voor voeding.
Hier tot voor kort ook nog geen doorslaper. Eigenlijk slaapt ie pas sinds een paar dagen echt goed door. Zo af en toe had hij wel eens een nachtje, maar nu...heerlijk. En nu hopen dat het zo blijft. Maar afdwingen kan je het niet, sommige kindjes slapen snel goed door, andere niet, sommige komen opeens met een maand of negen weer elke nacht. Hopen op betere tijden en houd de avondfles er gewoon nog even in.