Zeer licht roze gekleurde afscheiding + ongikrampjes(5 w zw)

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Moniq, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger en nu heb ik eigenlijk al vanaf een week voor mijn dat ik iig ongesteld moest worden van die ongiepijn.
    Sinds gisteren heb ik last van die pijn die lijkt op de hoogte te zitten van mijn eierstokken en het komt en gaat die pijn(trekt weg wanneer ik sta of lig).Nu heb ik sinds dat ik uit mijn werk gekomen ben bij het afvegen hele,hele licht roze veegjes.(niet veel en geen helder rood)

Is dit een aankomende miskraam of kan dit nog een innesteling of bandenpijn zijn?
    Moet ik me hier zorgen om maken?
    Aanstaande vrijdag moet ik naar de gyn.Kan hij dan zien of het wel of niet goed zit?

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag..

Groetjes,
    Monique

(sorry voor mijn vraag,maar ik kon het antwoord niet zo snel vinden op het forum)

2. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,

Ik ben vandaag bij de gyn geweest en hij heeft gezegd dat ik me nergens zorgen over hoeft te maken.
    Hij zei dat het waarschijnlijk bandenpijn is en dat het best zeer kan doen.Na mijn berichtje heb ik ook geen roze veegjes meer gehad.

Jammer genoeg kon ik nog niet veel zien,maar heb vertrouwen in wat de arts zei.

9 mei weer terug naar de gyn.
    Wel vroeg hij mij of ik een prenatale screening wil.Nu is mijn vraag is dat erg noodzakelijk of voldoet een nekplooimeting ook?

Bedankt.

Groetjes,
    Monique

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Monique,

een prenatale screening is niet noodzakelijk. je mag zelf kiezen of je dat wilt of niet. Het houdt een in dat je ean combinatietest krijgt, er wordt een echo gemaakt waarbij naar de dikte van de nekplooi van de baby wordt gekeken en er wordt bij jou wat bloed afgenomen (gewoon uit je arm). Dat geeft dan een kansberekening op een kindje met syndroom van Down. Als je meer wilt lezen; kijk op www.nvog.nl en dan verloskunde en dan prenatale screening.

Mirjam

4. Moniq

Moniq Actief lid

18 nov 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Inmiddels heb ik sinds gisteren wat bloed verloren en heb nu af en aan wat bruine afveeg.Ook blijft dat onderbuik gevoel aanhouden (heb ik al vanaf een week voor ik wist dat ik zwanger was) en ik ben heeeel bang dat er een miskraam aan zit te komen.
    Mijn gevoel zegt dat er iets niet goed zit.

In iedergeval bedankt voor je antwoord.

Monique

Deel Deze Pagina