Hallo, Ik had gistermiddag getest met een kruidvat test (2 voor 10,-). Toen zagen we na 2 minuten een zeer licht streepje staan. Is het nu positief? Of staat er altijd al een licht streepje inzet? Wie kan me helpen? Ik wil overigens morgenvroeg nog een test doen. Groetjes Jessica.
Bij de kruidvat 2 voor 5 euro kun je er bij een streep vanuit gaan dat je zwanger bent. Deze geeft namelijk geen indrooglijntjes. Ik denk dus dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!
Dankjewel! Maar wij zijn allemaal nog niet helemaal happy erover, omdat het echt zo licht streepje is. En ik ben al 5 dagen overtijd. Wel zwangerschapsklachtjes. Even morgenvroeg afwachten Maar bedankt!
Ik zeg altijd maar: streep is streep, maar geloofde het zelf ook niet. Anders idd nog een andere test doen. wij hebben toen de clear blue digital gedaan, daar staat het letterlijk, is wel heel fijn Succes ermee!
Bedankt! Je word er inderdaad een beetje onzeker van als je zo'n licht streepje ziet. Ik heb nog een zelfde kruidvat test liggen en ga dan een clear blue digital kopen.
ik vind ook een streep is een streep, maar ik snap dat je m heel duidelijk wilt zien. nog eentje er tegenaan gooien dus maar ik denk wel dat ik al gefeliciteerd kan zeggen
let hiermee op meiden om zomaar te feliciteren.. stel het blijkt dadelijk niet zo te zijn dan is dit ook een tegenvaller.. ze bedoelt namelijk niet de 2 voor 5 euro test maar de + test van kruidvat, hierbij geld het principe '' een streep is een streep'' niet. deze geven namelijk heeeel vaak dunne pennestreepjes die niet gelden. deze zijn van dezelfde fabrikant als de CB + testen CB heeft ook duidelijk op hun site staan ; de verticale lijn MOET even breed zijn als de horizontale lijn, anders is deze niet positief.. heb je al positief of negatief getest met andere testen omdat je al 5 dagen overtijd bent? liefs daantje
Anders koop je voor de zekerheid nog even een test van clear blue. Daar staat op zwanger of niet zwanger. Dan kan het niet missen. Zie je de streep nu nog trouwens?
Ik denk wel dat je zwanger bent, meid. Dat heb ik gehad bij mijn eerste kind. Ik zag 1 duidelijke streep en 1 heel licht streepje, ik wist niet waar ik vanuit moest gaan. De dag erna heb ik een andere test gedaan en die was ook positief
ik heb ook 3 lichte streepjes maar dan van sensitest... ik ga morgen ochtend testen met kruitvat 2 voor 5 dus ben benieuwd of daar ook een streepje komt.. ben dan al 4 dagen later na de laatste test.. xxx jazy
Aangezien dit topic dubbel geplaatst is en de andere op de juiste plek staat, doe ik dit topic op slot. Groeten, Josien