Zeer licht streepje bij kruidvattest

Discussion in 'Zwanger worden' started by JesJo, Mar 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JesJo

JesJo Lid

Jan 4, 2009
    37
    0
    0
    mama
    Noord-Brabant
    Hallo,

Ik had gistermiddag getest met een kruidvat test (2 voor 10,-). Toen zagen we na 2 minuten een zeer licht streepje staan. Is het nu positief? Of staat er altijd al een licht streepje inzet?
    Wie kan me helpen? Ik wil overigens morgenvroeg nog een test doen.

Groetjes Jessica.

2. Bij de kruidvat 2 voor 5 euro kun je er bij een streep vanuit gaan dat je zwanger bent. Deze geeft namelijk geen indrooglijntjes. Ik denk dus dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!

3. JesJo

JesJo Lid

Jan 4, 2009
    37
    0
    0
    mama
    Noord-Brabant
    Dankjewel! Maar wij zijn allemaal nog niet helemaal happy erover, omdat het echt zo licht streepje is. En ik ben al 5 dagen overtijd. Wel zwangerschapsklachtjes. Even morgenvroeg afwachten
    Maar bedankt!

4. tinusf

tinusf Actief lid

Jan 13, 2009
    194
    0
    0
    Ik zeg altijd maar: streep is streep, maar geloofde het zelf ook niet. Anders idd nog een andere test doen. wij hebben toen de clear blue digital gedaan, daar staat het letterlijk, is wel heel fijn :)
    Succes ermee!

5. JesJo

JesJo Lid

Jan 4, 2009
    37
    0
    0
    mama
    Noord-Brabant
    Bedankt! Je word er inderdaad een beetje onzeker van als je zo'n licht streepje ziet. Ik heb nog een zelfde kruidvat test liggen en ga dan een clear blue digital kopen.

6. mendie

mendie Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    1,645
    0
    0
    den haag
    ik vind ook een streep is een streep, maar ik snap dat je m heel duidelijk wilt zien. nog eentje er tegenaan gooien dus :D
    maar ik denk wel dat ik al gefeliciteerd kan zeggen

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

let hiermee op meiden om zomaar te feliciteren.. stel het blijkt dadelijk niet zo te zijn dan is dit ook een tegenvaller..

ze bedoelt namelijk niet de 2 voor 5 euro test maar de + test van kruidvat, hierbij geld het principe '' een streep is een streep'' niet. deze geven namelijk heeeel vaak dunne pennestreepjes die niet gelden.

deze zijn van dezelfde fabrikant als de CB + testen
    CB heeft ook duidelijk op hun site staan ; de verticale lijn MOET even breed zijn als de horizontale lijn, anders is deze niet positief..

heb je al positief of negatief getest met andere testen omdat je al 5 dagen overtijd bent?

liefs daantje

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

p.s ; een licht streepje is op die testen wel positief, als de streep maar even breed is

9. sillie78

sillie78 Actief lid

Nov 13, 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Anders koop je voor de zekerheid nog even een test van clear blue. Daar staat op zwanger of niet zwanger. Dan kan het niet missen.

Zie je de streep nu nog trouwens?

10. MissIndependent

MissIndependent Nieuw lid

Mar 10, 2009
    1
    0
    0
    Kapster
    Ik denk wel dat je zwanger bent, meid. Dat heb ik gehad bij mijn eerste kind. Ik zag 1 duidelijke streep en 1 heel licht streepje, ik wist niet waar ik vanuit moest gaan. De dag erna heb ik een andere test gedaan en die was ook positief :)

11. sheila1986

sheila1986 Actief lid

Aug 7, 2008
    196
    0
    0
  12. jazy

jazy Actief lid

ik heb ook 3 lichte streepjes maar dan van sensitest... ik ga morgen ochtend testen met kruitvat 2 voor 5 dus ben benieuwd of daar ook een streepje komt.. ben dan al 4 dagen later na de laatste test..

xxx jazy

13. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Aangezien dit topic dubbel geplaatst is en de andere op de juiste plek staat, doe ik dit topic op slot.

Groeten,
    Josien

Share This Page