Gister was is echt helemaal kapot. Ik was aan het werk (werk in de gehandicaptenzorg vrij hoog niveau) en ik had nergens de puf voor. Wanneer een bewoner wat vroeg, wou ik eigenlijk niet eens antwoord geven. Ik liep maar wat te slenteren en te gapen. Heel vervelend. Ook was ik wat prikkelbaar. Daarnaast heb ik nu al 3-4 dagen ongi buikpijn, en wat lichte hoofdpijn. En nog niet ongi. Mijn tepels worden zo ineens vanuit het niks keihard, en dat doet ook zeer. En ik heb nog steeds savonds gloeiwangen/opvliegers. ZWANGER? P.S. Ik mag pas vanaf maandag testen van mijn vriend, omdat hij een terleurstelling wil voorkomen. Ook omdat ik de laatste 2 maand niet regelmatig was met mn cyclus, daarvoor wel. Hellupp!
haha, nee dat kan ik niet maken. Ik heb het al een keer gedaan terwijl hij dr niet van af wist. En daar was hij echt niet blij mee, zacht uitgedrukt. Hij zegt, ik wil dr ook bij zijn, samen het geluk delen, en misschien wel de terleurstelling
dat vind ik ook wel lief van je vriend dat hij dat zegt, maar maandag is nog zo ver weg haha misschien m proberen over te halen t toch wat eerder te doen?
Jah idd, daar ben ik gisteravond ook al mee bezig geweest. Misschien een test kopen en hem dan zaterdag doen ofzo. Maar ik moet ook elke dag werken tot en met maandag. Dus wat dat betreft heb ik ook niet echt veel tijd om eraan te denken, maar hoelanger ik overtijd ben, hoe meer kans we hebben dat ik positief test haha
dat is idd waar! vind t wel echt knap dat je t zo lang volhoud! ik had denk ik allang een test voor zn neus gehouden en gezegt: nu? nouoke nu dan? en nu? haha
Spannend..... in mijn zwangerschap was ik ook heel moe.. was op vakantie in mexico haha en lag iedere dag om 8 uur op bed ik snapte er nix van.. ik dacht zal wel aan t weer liggen ging er niet vanuit dat ik zwanger was want slikte de pil.. maar ik kwam terug en werd maar niet ongesteld steeds excuses zoeken.. tijdsverschil.. druk op het werk en na 3 weken over tijd toch een testje gedaan.. en positief.. succes met testen duim voor je