Ik zit 6 dagen voor Nod, ikweet het..heel vroeg..maar moest testen. Dit is een vroege test van Etos. Ik zie een heel licht tuurstreepje.....op de foto is het helaas minder goed te zien. Wat zeggen jullie?
Ik lijk vaag iets te zien maar de foto is te korrelig. Kan je de strip uit de huls halen en daar een foto van maken ?
Ik lijk op de bovenste foto iets te zien. Ik twijfel alleen of het een streepje of een vlekje is. Heb je geen duidelijkere foto's?
Mujn vroege test van etos ziet er heel anders uit Ik had deze voorheen ook als vroege test nu is het een witte
Heb hem dr uit gehaald..alleen per ongeluk met nagel stukje kapot gemaakt op de strip..davht dat er stof op zat....ik zie het op de foto helaas heel slecht. ipad foto's zijn niet zo best van kwaliteit...
de 20e, dus nog 6 dagen......ik ben een beetje ge vroeg..maar heb zo'n sterk gevoel en ook al klachten....vandaar
Op de bovenste foto denk ik wat te zien, maar het is niet heel duidelijk. Je hebt over 6 dagen je nod lees ik! Hopelijk gaat het de goede kant op!
Ik zie wel een heel licht streepje hoor Johanne! Ik zit hier met zon zelfde streepje...een lichtroze van kv2v5. Alleen was ie bij mij niet gelijk dat ik een streepje zag komen, heb m aan de kant gelegd en ben mn kids gaan aankleden. Ik zit ook 5 dagen voor mn NOD, maar werd gek, dat ik mezelf aan het gek maken was...dat ben ik zo niet! Maar had al een week steken, nu branderige, gevoelige tepels en wat misselijkig...Ik denk klap er een test tegen aan en toen heeeel lichtjs!! Succes...
whaaaa...guz3 dan zitten we in hetzelfde schuitje!! Ook zoveel krampen en steken in je baarmoeder?? Pfff..hoop het zo!! Duimen maar!!!!
Ja idd...gaan helemaal gelijk op haha!! Ben ook heel benieuwd, maar net wat jij zegt...Voel me wel zwanger. Skinny jeans zit al niet meer echt lekker en verder dat trekkerige gevoel blijft, maar verre weg het gevoel van ongie en mn tepels doen zeer als je erover wrijft!! Net naar mn zus ermee geweest en die zegt toch wel...streep is streep! En we zijn eigenlijk nog heeel vroeg he!! Ooow meid hoop het echt voor je/ons
@johanne, volgens mij zie ik ook een vaag lijntje. Kan het ook een indrooglijn zijn? Heb je binnen de aangegeven tijd de test bekeken? Heb zelf nl een keer zon lijntje gehad maar die kwam pas na de tijd dat je de test af moest lezen... Maar hoop en duim heel hard voor je dat t gewoon een echt positieve test is! Ik durf niet meer zo vroeg te testen en maak mezelf nu ook gek met wat ik allemaal wel voel. Misschien gooi ik er morgenochtend nog een test tegenaan! @Guz, heb jij nog weer getest of wacht je nog paat dagen?