Ik wacht tot zaterdag,maar ben hier al wel elke ochtend aan het kokhalzen en mn tepels staan in de fik... maar nog een paar daagjes ff aankijken
Hier helaas negatieve testen van z&k, de hele gevoelige. Dus ik heb de hoop verloren! nu jij nog Guz! Duim voor je!!!
vaf de ipad maak ik geen foto's meer, die zijn te vaag. Deze streepjes zijn te mooi. ik ga het op mijn mobiel proberen....
Op deze zie ik wel streepjes. Maar snap het probleem heel goed met wazig. Daar heb ik momenteel ook last van
Ik zie de strepen ook maar t kan ook gezichtsbedrog wezen dat er alleen op de bovenste een streep staat doordat de streep er staat en de andere testen eronder liggen dan lijkt t of er overal een streep op staat..beetje misleidend
hahahaha, ik snap wat je bedoeld!! Maar er staan op de andere ook echt lichte streepjes net weer een gedaan( hoezo test erslaafd) en streepje wordt duidelijker zichtbaar...pffffff...eng hoor!
Whaa Johanne...dat zijn gewoon strepen hoor!! Ik mag pas van mnalief zaterdag tesetn..maar dr ligt er nog 1 en die brand zowat de kast uit!!! Denk dat ik t misschien morgenochtend nog een x doe en dan haal ik wel nieuwe voor zaterdag Maarre...ik zeg een voorzichtige gefeliciteerd hoor Johanna! Als je helemaal geen HCG hebt, komt er echt niks!! Succes....
Oja voor de duidelijkheid ik zeg niet dat t vals positief is maar maak er eerder een grapje van omdat het vaak wel gewoon misleidend is als mensen zo'n foto maken Gun t je!!
En guz??? Weet je al meer?? Zie onderschrift bij mij...ben echt zwanger....zoooo bijzonder!!! Als jij zwanger bent zijn we zelfde periode uitgerekend, eind juni...perfect toch!! Succes met testen!!
Morgenochtend ga ik testen!!! Mocht niet eerder van manlief...en laat ik nog eens luisteren ook Ben heel benieuwd! Laat het jullie morgenmiddag weten...eerst even mensen een fijne kraamtijd bieden...( werken) Groetjes
Gaaf zeg allemaal gepakte eitjes zo te zien deze maand Ik gister positieve test in handen gehad nog helemaal in schock Hier ook een eind juni mama