Wie weet dit?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Bonkie, Dec 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    14 November mijn laatste menstruatie begonnen. Gezien mijn laatste cyclus wordt ik 28 December weer ongesteld. (hoewel het nogal schommelt bij mij ivm borstvoeding).

Mijn ovulatietesten waren op en de bestelling is mis gegaan, dus net opnieuw besteld bij Sensitest, hopelijk morgen in huis. Heeft het nog nut om nu te beginnen met testen? Misschien is mijn ei al geweest? Heb geen steekjes gevoeld of slijmverlies. Of zeggen jullie meid, volgende ronde beter?

2. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

Feb 26, 2009
    6,291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Ik zou toch nog testen...en alvast aan de klus..baadt het niet, dan schaadt het niet :D

3. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

Nov 30, 2009
    2,518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Nee dat sowieso klussen doen we wel :) maar ja, ook zo zonde van al die testen als je ei al is geweest hè :) nou als binnen komen maar gelijk testje uitvoeren hihi

4. nathalie73

nathalie73 Actief lid

Jul 16, 2009
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap wat je bedoeld. Normaal is het 14 dagen voor je nod (ongeveer, om en nabij) dat je eisprong is. In jou geval zou dat 28 - 14 = 14 december zijn. Je kunt dus nog gewoon testen. Wat je ook zou kunnen doen, maar ik weet niet of je daar zin in hebt, is via temperaturen proberen te achterhalen wanneer je eisprong geweest is. Alleen anders dan bij de testen is dat dus pas achteraf te bepalen.

Share This Page