Ovulatietesten ervaring gevraagd

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sterre01, Nov 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Toch maar weer begonnen met ovulatietesten, gister en eergister een mini streepje en vandaag is het een goed zichtbare roze streep. Vandaag toch gezellig maken met ml? Of doortesten en wachten?
    Hoe doen jullie dat altijd met die testen?

2. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

Oct 25, 2014
    491
    0
    16
    Hoi, 1a2 dagen na maximum van lh piek (dus vandaag) springt het eitje. Liefste om de dag of om de 2 dagen gemeenschap, dit ivm kwaliteit zaad. Zorg dat je gisteren vandaag of morgen gemeenschap hebt. Zaadcellen kunnen wel 5dagen leven. Als eitje springt is het belangrijk dat er al zaadjes klaarliggen. Dus lekker gezellig maken en er van genieten:)

3. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Bedankt voor je snelle reactie, meer dan een half jaar geleden gebruikte ik de testen ook maar wist niet zeker meer hoe het met de lh piek zat & de eisprong. Vanavond maar gezellig maken!

4. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

Oct 25, 2014
    491
    0
    16
    Veel plezier vanavond! Ik zie dat je al lang bezig bent en ook met mk's. Ik zit nu in ronde 5 na ma. Ik ben dit cyclus begonnen met tarwekiemolie capsules, om baarmoeder te herstellen en innesteling te bevorderen, heeft veel vrouwen geholpen bij sneller zwanger worden. Ik heb goede dingen over gehoord....lees maar eens de topic hiervan en kijk eens op google. Miss iets voor jou? Of jullie....stimuleert ook zaadproductie....
    Miss zit je niet te wachten op zo'n tip, maar is homepatisch en bevat vitamine E en kan geen kwaad.

5. LVtje

LVtje Fanatiek lid

Jan 20, 2014
    3,128
    1,100
    113
    Female
    Je ei springt niet na 1 a 2 dagen, maar binnen 24-36 uur gemiddeld.
    Het kan dus ook goed een uur of wat na de positieve ovulatie test springen ;)

Je geeft aan goed zichtbaar, maar is de streep ook echt even donker of donkerder als de controle streep? Want dan heb je pas je piek te pakken.

6. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Bedankt voor je reactie, heb vanmiddag getest toen was de streep goed zichtbaar & vanavond om 19:00 weer getest en toen was de streep donkerder en maar iets lichter dan de controle streep. & net met naar de wc gaan vruchtbaar slijm. Vanavond gezellig maken, wat raden jullie aan morgen weer? Of maandag pas?

7. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Bedankt voor je tip, inderdaad al heel lang bezig :(
    Tarwekiemolie begon ik te slikken in die lange cyclus , en het heeft geholpen daarna kreeg ik een goede korte cyclus. Ik zou het inderdaad weer kunnen proberen, is nu meer dan een jaar geleden dat ik dat slikte.
    Zaadproductie van partner is volgens de gyn perfect. We hebben nog 2/3 maanden dat we het zelf mogen proberen, daarna moeten we vervolg onderzoeken etc. Vandaar nu toch maar weer de ovulatietesten er bij gepakt. Was er mee gestopt omdat ik er toen voor mijn gevoel veel te veel mee bezig was. (Vond het erg emotioneel om elke maand weer ongesteld te worden)

8. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

Oct 25, 2014
    491
    0
    16
    Kijk eens naar babyklister, fructus femina. Is een groot succes in scandinavia.

9. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Thnx voor de tip, ga straks gelijk even googlen. Heb je er zelf ervaring mee??

10. SusanneM85

SusanneM85 Actief lid

Oct 25, 2014
    491
    0
    16

Hoop dat het bij mij werkt, neem het dit cyclus. Volgende week nod...hooen niet natuurlijk:)

11. Kinesteet

Kinesteet Bekend lid

Nov 13, 2013
    647
    4
    18
    Hoi Sterre, begrijp ik goed dat je een teststreep hebt gehad even donker als de controlestreep? Want dan pas is 'ie positief hè. Als je vruchtbaar slijm hebt, zit je sowieso in je vruchtbare dagen; ik heb dan altijd die dag of de dag erna een positieve ovulatietest.
    Bij een positieve test zijn je twee vruchtbaarste dagen aangebroken, dus het beste gezellig maken die dag en de dag daarna. Maar de dagen daarvoor zijn ook belangrijk, zei de arts tegen mij.
    Wat een gedoe hè soms, dat zwanger worden.. :S
    Succes!

12. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

May 29, 2013
    1,563
    46
    48
    Zwanger worden is inderdaad een heel gedoe, toen we net begonnen dacht we dat het wel zou lukken binnen een jaar. Helaas gaat het bij ons niet zo makkelijk meer.
    Voorheen was een ovulatietest bij mij positief als er een goede streep zichtbaar was, donkerder werden ze nooit. Vandaar gister al gezellig gemaakt, vandaag nog 2x getest vanmiddag en savonds en de test werd nog donkerder. Nu bijna net zo donker als de controlestreep. (Scheelt bijna niks) is voor het eerst dat ze zo donker worden. Nog steeds vruchtbaarslijm, voorheen was het vaak maar 1 dag. Soms denk ik eindelijk wat te snappen van mn cyclus, maar zelfs na ruim 2 jaar snap ik er vaak nog niet veel van haha.

Share This Page