zeer onrustig na de fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Makkie, 18 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Heej, goed zeg. Gelukkig maar dat ze je serieus nemen. Hopelijk zijn nu voortaan alle klachten voorbij en kan je zoontje lekker tot rust komen.
    Hou je ons op de hoogte?

2. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Wat erg he, als je je kleintje zo veel pijn ziet hebben? Ik heb het ook meegemaakt, met borstvoeding welliswaar, maar herken het heel erg.

Probeer inderdaad na een maand of 2 klachtvrij weer eens uit hoe het dan gaat met de gewone flesvoeding. Mijn zoontje is na een maand of 9/10 eroverheen gegroeid. :D

P.S. Makkie, kom je uit het zuiden des lands?

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Andrea, ja vreselijk om je kindje zo te zien. Dus jou zoontje is er helemaal overheen gegroeid? En welke voeding kreeg hij?

Nee, ik woon en kom uit het oosten van het land, in de buurt van Arnhem. Hoezo dan?

4. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik geef hem borstvoeding, bij hem werd het pas echt duidelijk voor ons toen we met bijvoeding begonnen, dus pas met 6 maanden.
    Daarvoor was het ook al hetzelfde als bij Seth, overstrekken, spugen, huilen, altijd onrustig...Heb vanalles gedaan: Osteopaat, inbakeren, regelmaat, alles hielp tijdelijk.
    Toen we op dieet gingen voor KMA ging het echt een heel stuk beter. Met 10 maanden kreeg hij een urineweginfectie waarvoor hij antibiotica heeft gekregen en toen was alles over en hadden we een heel ander kind.
    Heel vreemd hoor... Weet ook niet of het met elkaar te maken heeft, maar het was wel opvallend.

Familie van ons hebben vrienden die pas een zoontje hebben gekregen en hem ook de naam Seth hebben gegeven. ;)

5. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Net naar cb geweest. Ze ziet nog geen reden om over te stappen naar andere voeding. Ja het is een twijfel geval, dat weet ik ook. Er zitten geen allergien in de familie. Als dat niet is, is de kans ongeveer 15 % dat ons kleintje een allergie heeft. Toen ik de klachten beschreef, moest ze er ook wel aan denken, maar we wachten nog even af. Heb hier op zich ook wel vrede mee. Ik wil ook weer niet te snel overstappen naar andere voeding. Zeker die voeding wil men niet geven als het niet echt nodig is. Over 2 weken weer terug. Mocht het niet gaan, kan ik altijd eerder komen. Dus nog even aankijken. Nog niet helemaal gerustgesteld, maar oke. Als het aanblijft zal ik zeker overstappen, maar geef het nog even de kans.
    Ons zoontje is ook te vroeg geboren. Hij is dan wel bijna 3 maanden, maar is bijna een maand te vroeg geboren. dus zijn darmen kunnen nog niet helemaal rijp genoeg zijn.

Gr Karin

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Kemjansen, laten we hopen dat je ventje het op deze voeding dan goed doet! En dat er hopelijk geen allergie is. Maar goed, aan de andere kant als dat wel zo is dan is dat goed te verhelpen met andere voeding.

Hoe gaat het dan nu met je zoontje?

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Makkie, hoe gaat het met jouw kindje en deze voeding? Merk je verschil?

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Vera, ja hij is veeel vrolijker, heeft alweer zelf een paar keer gepoept en is na de fles niet meer of veel minder onrustig! Of het toeval is of echt KMA? Alleen het slapen wil nog niet zo, hij ligt veel te mopperen en doet alleen hazeslaapjes van 10 minuten met soms een uitschieter van 45 min. Krijg vanmiddag de puckababy binnen, hopelijk helpt hem dat.

Leuk dat je ernaar vraagt!

9. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ow wat fijn zeg. Gelukkig maar. Tsja, hij is natuurlijk gewend om weinig te slapen aangezien hij voorheen veel last had van zijn buik en onrustig was. Lijkt mij dat dat een patroon is geworden. Denk dat ie moet leren nu om wat langer te slapen.
    Ik ben echt heel blij dat het een stuk beter gaat. Goed dat je zelf actie hebt ondernomen.

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

Dank je! ja, ik denk dat hij ff dat patroon moet doorbreken...

Bij 45 min slapen had ik al zoiets van Joh, wat lang! En ik zit echt constant op de klok te kijken en durf bijna niets in huis te doen...

Vanmiddag heb ik hem voor het eerst ingebakerd... en wat denk je? Meneertje heeft bijna 3 uur geslapen, zonder wakker te worden en te mopperen! Hij werd ook lekker vrolijk wakker....

11. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    He, wat lekker zeg. Mooi zo.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

onee, het lijkt sinds maandag weer een beetje op de oude voet verder te gaan... gister was het nog iets erger en vandaag is ie weer erg onrustig tijdens en na de fles.... HELP HET GING ZO GOED!

13. marjolijn195

marjolijn195 Actief lid

29 dec 2008
    364
    0
    0
    Papendrecht
    Misschien een sprongetje? (8 wkn)

Deel Deze Pagina