Totaal onverwachts en in shock maar ik ben zwanger. Menstruatie bleef uit en mijn dochter riep de hele tijd: mama heeft een baby in de buik, mama heeft een baby in de buik. Test gedaan en positief, met avondurine en een dikke streep verscheen meteen. Menstruatie is wel vaker onregelmatig dus ben benieuwd hoe ver ik ben. Morgen maar een digitale van Clearblue halen! Het is mijn 3e kindje en de 1e van mij en mijn vriend. Erg spannend weer de andere kindjes zijn 5 en bijna 7. Na al die jaren zwangerschapspagina maar eens opzoeken
He wat leuk! Dankjewel, jij ook zo te zien ) Digitale gaf 2,3 aan dus 6-7 weken. Exact weten doe ik het niet. 1e echo afwachten maar. Ben jij in mei uitgerekend?
Ik had ook 2-3 maar dat betekent dan toch 4-5 weken? '2-3' + 2= 4-5 weken dacht ik..? Anders ben ik ook verder dan ik dacht hahaha
En volgens mijn eigen berekening ben ik 29 april uitgerekend, maar ik wacht de eerste echo nog af zeker weten doe ik het natuurlijk niet hahaha
Dank jullie! Ohh he zit ik mezelf weer lekker 'rijk' te rekenen, haha! 26 sept de echo dan weet ik het zeker! Gefeliciteerd meiden!
Dank jullie! @Mel dat is bijna! Geniet! Ik de 26e, wat later omdat ik verder of nog niet zover kan zijn! Zo misselijk hier, jij? Liefs
Ik met vlagen maar nog niet overgegeven gelukkig! Jaaaaaaaa morgen echo!!! Ben zo benieuwd haha, echt spannend!