Iets raars

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lelie28, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb iets vreemds meegemaakt. afgelopen dinsdag was ik boodschappen aan het doen en toen werd ik in ene giga-duizelig :rolleyes: en moest hierbij ook overgeven, verder ben ik toen de rest van de dag duizelig gebleven kon alleen maar in bed liggen met mijn ogen dicht en de dag erna was het weer over. Gisteravond lag ik even lekker te relaxen op de bank en toen kreeg ik in ene hartkloppingen, nog nooit eerder gehad, echt dood eng. Iedereen zegt dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Natuurlijk hoop ik dat, maar ik moet volgende week donderdag pas ongi worden, naar mijn idee zou ik nu dan nog niks kunnen vernemen. Wat vinden jullie hier van? En heeft iemand van jullie dit wel eens gehad?

Groetjes Lelie28

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Misschien iets met je stofwisseling, schildklier? Hoop dat je zwanger bent natuurlijk :D

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb dit ook gehad maar wel toen ik net zwanger was, het heeft te maken met je ijzer gehalte als die laag is kun je duizelig worden ik ben zelfs een keer flauwgevallen in de supermarkt :rolleyes:

ik zou dus veel vezels eten en goed kijken waar ijzer inzit eventueel voor je naar buiten gaat even eten en een glas melk, mocht het aanhouden zou ik even naar je ha gaan om je ijzergehalte te laten meten misschien wat ijzertabletjes

spannend dus voor jou

groetjes nathalie

4. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Is je HB het zelfde als ijzer, want dat heb ik namelijk gisteren laten meten bij de dokter (ben toch maar even langs de huisarts gegaan) en dit was uitstekend.

5. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    en aan mijn schildklier ligt het denk ik ook niet, dan ben je toch erg dun? Of heb ik dat verkeerd?

6. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

9 jul 2008
    822
    19
    18
    Nou je hoef precies dun te zijn bij schildklier. Je kan ook dik zijn als je een trage schildklier heb.

Maar over je symptonen; ik heb precies hetzelfde meegemaakt en kijk ben wel zwanger...Mischien innesteling? Wie weet...

Grt Jeanney

7. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    @Jeanney: Ja je kunt natuurlijk ook een traag werkende schildklier hebben (had ik nog niet over na gedacht hihi). Maar daar zat ik zelf ook aan te denken, aan de innesteling, want het was precies 5 dagen na mijn eisprong, ik gebruik hiervoor ovulatietesten, zodat ik precies kan zien hoe mijn cyclus verloopt en wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Maar het zou dus goed kunnen dat ik zo duizelig was op de dag van de innesteling. Gek hoor, maar jij hebt dat dus ook gehad? En zwanger! Geweldig, nou ik hoop dat het bij ons ook raak is! Daar heb ik een middagje duizelig zijn wel voor over!

8. juuls

juuls Lid

12 apr 2007
    71
    0
    0
    @lelie

Ja, HB is ijzerbepaling.
    Enne die klachten die je hebt gehad klinken meer als hyperventilatie. Heb het zelf ook gehad, heel naar :(

Hoop natuurlijk dat je zwanger bent voor je ;)

9. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Ik had geen abnormale ademhaling. Ik werd gewoon van het ene op het andere moment heel erg duizelig en moest daarvan ook overgeven. Kon bijna niet meer op mijn benen staan en had het gevoel dat ik mijn evenwicht kwijt was. Dus het lijkt me geen hyperventilatie.
    Ja het is wel toevallig dat het precies op de dag was van een eventuele innesteling. Was gisteren en vandaag ook licht misselijk bij vlagen. Hopelijk houdt mijn lichaam mij niet voor de gek en heb ik aan het einde van de week een positieve test in handen, zou erg leuk zijn en zo niet dan gewoon weer op voor de volgende ronde!

10. juuls

juuls Lid

12 apr 2007
    71
    0
    0
    Ik hoop een vette positieve test voor je!

11. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Ik hoop het ook! Maar ik ga er nog maar niet van uit!

12. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Lelie, hoe is het nu? Je banner zegt 3 dagen overtijd? Klopt dat nog steeds?

Deel Deze Pagina