Ik heb de verloskundige al gemaild maar daar verwacht ik morgen pas antwoord op. Ik heb veel harde buiken en buikpijn, word er een beetje zat van, lig al een paar uur op de bank maar het gaat maar niet weg, een zeurende pijn aan allebei de kanten van mijn buik. Kan de verloskundige hier wel iets mee? Ik heb morgen mijn eerste werkdag, dus ik hoop dat het toch echt drastisch minder word vandaag...
Nou.. Lijkt me niet heel gezond... Ik zou dus niet afwachten tot je morben misscjien eens een mailtje krijgt maar gewoon even bellen
Ik weet niet of het overdreven is om te bellen op zondag avond hiervoor, ik lees namelijk dat harde buiken veel voorkomen
Zijn het echt harde buiken? Waarbij je buik dus echt ook hard wordt? Of is het alleen pijnlijk en blijft je buik wel soepel? Want klinkt mij eerder als groeipijn in de oren. MAAR als je al de hele dag een pijnlijke buik hebt zou ik zeker gewoon even bellen. Misschien sluimert er wel een blaasontsteking waardoor je harde buiken hebt of is het toch iets onschuldigs, maar op deze termijn al een hele dag echt pijnlijke harde buiken is niet normaal hoor!
Mijn buik word hard, voel echt een bal (mijn baarmoeder) en dan doet het ook zeer... toch maar even bellen dan
Zou het zeker even doen!! Op dit termijn is het niet goed.. Succes! Laat je ons nog weten wat de vk zei?
Als je niet gelijk wilt bellen kan je ook eerst een warme douche nemen. Als het na het douchen niet afneemt zeker bellen. Maar harde buiken mogen inderdaad niet pijnlijk zijn. Bij twijfel kan je beter een keer teveel bellen. Daar zijn ze voor. Ook op zondagavond
Heb er hier ook heel veel last van en ging daarnaast mijn meisje steeds minder voelen. Vrijdag gebeld en moest gelijk langskomen. Ctg gehad, echo gehad, urine getest enz. Harde buiken waren ook zichtbaar op de ctg, daardoor ook getoucheerd, maar het zorgde gelukkig nog niet voor ontsluiting. Alle controles waren verder goed, alleen de dame hield zich idd erg rustig. Mocht wel maar huis, maar als het weer erger wordt of als ik haar nog minder ga voelen moet ik terug komen. Zou dus zeker even bellen om alles te laten checken. Succes!
Ik heb de afgelopen 4 weken ook veel harde buiken gehad, (10 per uur)soms pijnlijk met menstuatieachtig weeeig gevoel continu. De verloskundige inmiddels al een week voor 100% in de ziektewet. Hoef me verder geen zorgen te maken alleen wel echt rust nemen. Dus zou wel even bellen.
Kunnen ook nog je darmen zijn, omdat je zegt dat het aan weerskanten van je buik pijn doet. Zo niet, dan de vk bellen! Veel harde buiken in een vroeg stadium, zonder aanwijsbare reden, is niet normaal.
Verloskundige heeft mij nagekeken en het waren harde buiken, niet mijn darmen. Inmiddels zijn het er een stuk minder en ook minder pijnlijk gelukkig. Ik werk fulltime en wil dit nog even blijven doen, hopen dat het ook kan voorlopig. Maar het gaat voor nu beter en als het weer zo word als eerst moet ik weer Bellem en controleert zij het weer