Flauw hongerig gevoel blijft: bij wie nog meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Miertje89, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miertje89

Miertje89 Actief lid

6 jan 2014
    320
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben tot ongeveer 16 weken beroerd geweest, daarna ging het gelukkig over maar ik blijf houden dat als ik niet snel genoeg eet, ik compleet flauw word en me helemaal hol van binnen voel. De laatste weken word ik steeds vaker 's nachts wakker, en als ik dan niet gelijk weer in slaap val begint mijn maag te werken en moet ik echt iets eten omdat ik anders niet goed word.

Overdag valt het mee, maar het lijkt vooral samen te hangen met hoe goed ik slaap. En omdat de baby echt superdruk is als ik in bed lig, is dat nog wel eens moeilijk. Ik slaap al iets hoger, en met allerlei kussens etc, maar iedere nacht lijkt ik tussen 2 en 3 wakker te worden en moet ik eruit om iets te eten en te drinken. Vooral als ik mijn blaas leeg plas, komt het hongergevoel sneller.

Er is, vergeleken met de misselijkheid uit het begin, zeker mee te leven maar het is gewoon zo doodvermoeiend.

Wie herkent dit, en wat doen jullie ermee/ertegen?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier ad ik iets voor ik ging slapen dat niet al te zwaar viel en legde ik een banaan of zoiets op mn nachtkastje voor als ik wakker werd van de honger. Vond het ook irritant maar ik denk dat je het dan gewoon echt nodig hebt.

3. Nienkelein

25 mrt 2014
    9
    0
    0
    Brooddame bij de leukste supermarkt van Borger!
    Emmen
    Herkenbaar! Had hetzelfde tot 12/13 weken, daarna weer lekker kunnen doorslapen 's nachts. Nu wordt ik rond 3 á 4 uur wakker met een honger gevoel en dat ik moet plassen. Heel vervelend, vooral als je (zoals ik) de volgende dag weer om half6 uit bed moet om te werken :( En als overdag niet snel iets eet, word ik 'licht in mn hoofd' zoals ik het zelf altijd noem. Ik accepteer het maar gewoon, hoort allemaal bij het goede doel ;)

4. Tamarasem

Tamarasem Lid

13 mei 2014
    87
    0
    0
    Ik heb het ook het honger gevoel
    Mijn honger stilt maar niet ...
    Ik heb maar veel fruit gekocht
    Als ik dan honger heb eet ik fruit
    En droge toastjes haha want ja tev
    Eten word je ook misselijk van

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Hi TS. Ik heb het ook. 's nachts wakker worden en echt trek hebben. Ik word sowieso meerdere malen per nacht wakker van de dorst en dat ik moet plassen. Honger niet altijd maar soms wel. Vaak eet ik dan even een banaan of crackers anders val ik niet in slaap. Had ik voor mijn zwangerschap dus echt nooit dus ik denk dat het erbij hoort :) Succes!

6. Momo82

Momo82 Actief lid

13 jun 2012
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had het bij mijn vorige zwangerschap en nu ook weer. Mini krentenbolletje op mijn nachtkastje liggen voor midden in de nacht!

Deel Deze Pagina