zeer pijnlijke borsten en tepels

Discussion in 'Gezondheid' started by bieke24, Mar 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bieke24

bieke24 Actief lid

Mar 21, 2007
    119
    0
    0
    werk op de schoenenafdeling
    zuid limburg
    Hallo

Ik heb een vraagje en zal denkelijk niet de enige zijn met dit probleempje.
    Ik heb namelijk erg veel last van pijnlijke borsten en pijnlijke tepels.
    Wordt er soms gek van. :)
    Heeft er iemand misschien een tip voor me wat ik hieraan kan doen :(:
    Ben voor elke oplossing in dus ik wacht af

X X X X bieke

2. Fibi

Fibi Bekend lid

Mar 9, 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Nee, helaas niet. Ik zit namelijk met hetzelfde probleem, af en toe wordt ik er echt gek van! Het enige wat ik doe is zorgen dat ik 's nachts een strak hemdje of iets dergelijks aan doe, want als ik dat niet doe doet het nog meer pijn.... :cry:

3. Lin79

Lin79 Actief lid

Aug 25, 2006
    125
    0
    0
    hoi

Ik heb ook erg veel last van mijn borsten. Vooral snachts. Sinds een week draag ik een meegroei bh. Die zorgt wel voor wat verlichtig. Misschien heb je daar wat aan?

Grappig, ik zie net dat we bijna even ver zijn.

groetjes Lin79

4. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    ook zo een leuk zwangerschapskwaaltje.
    van mijn borsten heb ik geen last, zijn niet gevoelig of gegroeid of wat dan ook. maar soms mijn tepels :evil: !
    zeker als ik het wat koud heb dan is het net of iemand ze met een tang er probeerd af te trekken :evil: . klinkt niet smakelijk maar zo voelt het wel. er helpt dan ook niets tegen. warm houden of wat dan ook, niets helpt en het trekt dan vanzelf weer weg. maar het is echt geen pretje!
    als iemand hier een foefje ervoor heeft, gooi hem maar gauw in de groep!

liefs joyce

5. humpie

humpie Lid

Jan 31, 2007
    84
    0
    0
    nijmegen
    ik had in het begin ook heel veel last van mijn borsten en ik dacht het lijkt wel of iemand er messen in heeft gezet

ik kreeg de tip om ze in te smeren zodat het wat verzachte, ik heb mama zwitsal gebruikt en dat hielp wel wat

en nu heb ik er geen last meer dus wie weet gaat het bij jou ook wel over

succes

6. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

Feb 22, 2007
    1,473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    draag inderdaad een goed BH en koel je boobs anders met een coldpack....is wel erg lekker vooral als je net thuis bent na een lange dag!
    Ik had het vorige week ook, met alles voel je het en met slapen is het ook erg lastig.
    Maar boobs doen nu een stuk minder pijn bij mij, wat natuuurlijk ook weer raar is, maar ja. Dat schijnt ook te kunnen heb ik net gelzen ik ben idd geval niet de enige.
    succes doei

7. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb ook hele pijnlijke tepels.
    ik leg er dan een goed warm washandje op ,want ze zijn dan erg koud en dan warm ik ze zo op , dan is het weer eventjes over.

8. Mariella

Mariella Actief lid

Mar 28, 2007
    342
    0
    0
    Management Assistente
    Brabant
    Bij mij waren mijn borsten de eerste 12 weken zeer gevoelig, net alsof ik de hele dag daarvoor aan het bicepsapparaat had gelegen... Tepels jeukten eigenlijk alleen maar (zolang je er verder niet aankwam..., helaas vriendje!)
    Maar daarna werd het minder, heb ik nu een flinke cup groter gekregen en zelfs mijn tepels zien er nog beter uit.

Het kan dus allemaal maar ergens goed voor zijn! ;)

Share This Page