Waarschijnlijk een miskraam en nu?

Discussion in 'Miskraam' started by merry78, Aug 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. merry78

merry78 Actief lid

Aug 18, 2010
    490
    0
    16
    Hallo allemaal,

Ik was al een paar weken aan het meekijken omdat ik sterke vermoedens had dat ik zwanger was. Al een paar weken over tijd, misselijk / duizelig etc. etc. Nu heb ik ervoor gekozen om nog even te wachten met het doen van een test (beetje zelfbescherming), dus ik weet niet 100% zeker dat ik ook zwanger was.

Vorige week begon ik namelijk eerst wat druppeltjes oud bloed te verliezen, maar dat ging over in rose / rood bloed. En sinds 2 dagen ben ik nu flink aan het bloeden inclusief bloedstolsels (erger dan als ik ongesteld ben). Ik heb daarbij ook flinke krampen en ik ben niet meer misselijk / duizelig. Dus ik denk dat ik ongeveer 4 / 5 weken zwanger was en dat het nu voorbij is.

Nu is mijn vraag eigenlijk, moet ik nu nog iets doen? Toch een afspraak maken met de huisarts of afwachten tot mijn eerste menstruatie weer doorkomt?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

2. Ospiri

Ospiri Actief lid

Apr 5, 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi merry,

Wat vervelend voor je dat je waarschijnlijk toch een miskraam hebt gehad, sterkte ermee!

Ik zou voor de zekerheid toch even naar de ha gaan, misschien kunnen ze checken of alles inderdaad weg zodat je dat zeker weet.
    Kun je met een gerust hart op naar de volgende ronde, ik hoop voor je het dan helemaal goed gaat!

Share This Page