Slecht voelen na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Rosalietje 79, 24 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalietje 79

28 jul 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bijna 14 dagen geleden een miskraam gehad en voel me sindsdien zoooo ontzettend moe. De eerste week thuis gebleven. Veel hoofdpijn gehad. Vandaag weer begonnen met werken, maar viel vies tegen. Wie o wie heeft ook zo'n last gehad van haar miskraam?
    Hoop dat ik me snel weer beter voel!

2. Esje78

Esje78 Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.124
    0
    36
    Noord Brabant
    #2 Esje78, 25 aug 2010
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
    Hi Rosalietje,

Heb zelf 13/8 een miskraam gehad en voel me ook nog niet top hoor. Ben niet zozeer misselijk of wat dan ook, maar merk wel dat ik even niet zo lekker in m'n vel zit. Grootste probleem is nog wel m'n concentratievermogen. Ben enorm snel afgeleid als ik ergens mee bezig ben.

Ik ben vorige week woensdag weer gaan werken, maar sindsdien negeert mijn baas me volledig. Die kan niet omgaan met dit soort situaties (en is sowieso al een enorm lompe hork).

Zolang ik afleiding heb gaat het best goed, maar 's avonds breek ik nog regelmatig in huilen uit.
    Het heeft gewoon tijd nodig en dat is logisch. Je bent wel je kindje verloren, hoe klein het dan ook nog was.

Heel veel sterkte!

X

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het vooral van na mijn laatste miskraam. De 2-3 weken na de curretega ontzettend moe en last van hoofdpijn.

Het niet kunnen concentreren en snel afgeleid zijn herken ik van de tweede miskraam, lichamelijke klachten had ik toen eigenlijk nauwelijks. Er speelde toen naast de miskraam ook nog wat anders. Helaas begon ik tussen de miskraam en de curretage met een nieuwe baan. Dat was een moeilijke periode.

Deel Deze Pagina