iemand een idee?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door asmama, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey meiden mijn nod is (denk ik 09-09-13 als mn cyclus 28 dagen is) zou graag jullie mening horen over iets.. ik dacht dat ik ongeveer maandag mijn ei had.. maar gisteravond toen we gingen klussen (omdat ik niet zeker weet wanner mij ei is) deed het best pijn/ het was gevoelig alsof hij steeds tegen mijn baarmoedermond aan kwam... nu was ik aan het googelen en staat dat dit meestal vlak voor of tijden de eisprong is.. nu is dat dan denk ik wel goed dat we geklust hebben.. maar ik vind het zo raar.. want ik heb al wel vanaf gister gewoon weer dikke cremeachtige afscheiding ( sorry ) en dit hoort weer niet bij een eisprong toch? dan heb je tog altijd helder rekbaar, dit is meer een creme, nu vraag ik me dus af heb ik nu mijn ei maandag gehad of tog gister pas? wat denken jullie? alvast bedankt

2. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Ik denk dat als je weer dikke ondoorzichtige afscheiding hebt dat je eisprong echt al geweest is! Tenminste dat is mijn ervaring :)

3. mrsb

mrsb Actief lid

24 okt 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier staat dat je baarmoederhals juist laag staat na je eisprong, en dat hij tijdens de eisprong hoog is. Dus dan denk ik toch dat je je eisprong al hebt gehad.

Baarmoederhals - Wikipedia

4. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke bedankt voor de reacties dus jullie denken dat ik mijn eisrong gehad heb?

Deel Deze Pagina