Herkent iemand dit? Ik heb elke maand een ontzettende heftige eisprong. Ik kan dan werkelijk niet recht lopen van de pijn. Ik heb vaker gehoord dat mensen hier wat last van hebben maar vind de pijn die ik elke maand heb echt niet normaal.Ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben. En wat dit kan zeggen.. Thanxx Liefs
hoi hoi ook ik heb als me ei rechts springt giga eipijn,mij beneemt t een paar tellen de adem en ik weet dan van de pijn niet of ik moet zitten liggen of lopen,ik ben daar onlangs voor bij de dokter geweest en heb er naproxen voor gekregen. helaas zegt t niks over snel zwanger worden of een goed ei oid. sterkte ermee
ik heb het de ene keer echt heftig en de andere keer meer zeurderig, maar weet wel hoe het voelt. echt zo'n scherpe rotpijn. misschien toch maar ff langs de huisarts, als je er zoveel last van hebt?
ja ik zit al een tijdje in de medische molen. niet hierom maar omdat we al 2jaar bezig zijn voor de tweede. heb t besproken maar krijg er geen duidelijk antwoord op. heb indd ook naproxen gekregen maar als je zo bewust met zwanger worden bezig bent vind je dat ook geen fijn idee.
Ik heb ook elke maand een redelijk pijnlijke eisprong. Moet dan een half uurtje gaan zitten en dan zakt de pijn langzaam weg. Is echt een rot pijn...
Ik heb het vandaag voor het eerst gehad aan mijn linkerkant, niet normaal wat een pijn, kon niet liggen zitten niets, en misselijk. Na dokter geweest en die concludeerde dus ovulatiepijn, nog nooit gehad, moest alleen paracetamollen innemen..
Ik had alleen de eerste eisprong na mijn miskraam heel veel pijn, ik lag echt dubbelgeklapt, en het was nog 3 dagen beurs daarna. Verder weinig last gelukkig...
Daar heb ik ook altijd last van. Ineens heel erg pijn aan een kant van mijn buik en een paar uur later zakt het vrij snel weer af Het is niet fijn maar op zich wel weer handig... Zo weet je altijd dat je je ei hebt... Het is trouwens geen garantie dat je dan goede eieren hebt en vlot zwanger bent. Bij de eerste heeft het ruim 2 jaar geduurt en nu zijn we alweer ruim 2,5 jaar verder... helaas.
Ik heb het ook en ik raak sneller zwanger dan je 1+1 kunt uitrekenen. Het zegt dus niks! Heel vervelend maar maak je geen zorgen!