HOi dames, Ik heb vandaag mijn meest vruchtbare dag volgens mij berekeningen.Het zou ook morgen kunnen zijn. Nu komt mijn man pas woensdagavond weer thuis, heeft het dan nog zin om te klussen om zwanger te worden?(klussen heeft natuurlijk zin omdat we van elkaar houden) Anders is er weer een ronde voorbij zonder kans. Dinsdag komen de ovutesten binnen dus dan kan ik ook wat gerichter gaan kijken.
kan altijd, je eisprong kan altijd later komen, en gezien je cyclussen verschillen je vruchtbare dagen nogal succes!
Ik zou niet op berekeningen afgaan en proberen om de dag te klussen... Mits je zeker weet wanneer je je ovulatie hebt door testen en tempen, zou ik niet op online calculaties afgaan. Mijn LF is bijvoorbeeld 6 dagen en ik heb net mijn ei gehad... maar volgens de online calculatoren zou ik mijn ei al rond dag 10 hebben gehad. Dan zou ik er mooi flink naast zitten als ik daar wat op uit zou doen.
iedereen bedankt voor de tips. Ik ga nu in ieder geval met ovulatietesten beginnen, en dan maar hopen als ik mijn ei heb dat manlief thuis is. en anders hopen dat die in de buurt ligt en naar het schip rijden om te klussen