Zeer pijnlijke krampen na orgasme

Discussion in 'Zwangerschap' started by Floortje90, Dec 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Hoi,

Ik moet even mijn verhaal kwijt en hopelijk kunnen jullie mij een beetje geruststellen:

Ik ben nog heel pril zwanger, 3 weekjes en had zin in wat ontspanning dus liet mijzelf een orgasme krijgen.
    Meteen daarna kreeg ik ontzettend veel pijn in de baarmoeder, ik wist mij geen houding meer te geven in bad(lag te badderen) en ben er met nat lijf uit gestapt en op bed gaan liggen.
    Ik werd gewoon duizelig van de pijn en al mijn ledematen gingen slapen.
    Ik vond dit behoorlijk eng!
    Nu maak ik mij dus heel erg zorgen, lees net ergens dat deze steken t.g.v. een orgasme een voorteken voor een miskraam kan zijn.

Wie stelt mij gerust?

2. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    zover ik weet kan een orgasme helemaal geen kwaad tijdens de zwangerschap.
    Ik zelf krijg er altijd een harde buik van.
    Maar die pijn die jij omschrijft is wel erg heftig.
    Mischien gewoon innestelings pijn of groeipijn??
    Je bent ook nog zo pril dis zult nog minstens 3 weken moeten wachten op een echo.. helaas!
    Maar wat heb jij vroeg positief getest dan joh!

3. shia

shia Bekend lid

Jun 7, 2014
    564
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maak je geen zorgen. Had ik ook een keer! En niks aan de hand! Ik heb hier van meer dames gehoord dat ze dat ook hadden.

4. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Ja tegen beter weten in op 9 dpo al licht positief.. En 10 dpo de cb test!
    Fijn om deze reacties te lezen dames, had zelf ook niet het idee van ojee nu kan ik het wel vergeten maar ervaringsverhalen zijn toch fijn!
    Voor mij voorlopig even geen orgasme, de euforie weegt niet op tegen de pijn die ik voelde..

5. So fieke

So fieke Actief lid

Sep 18, 2014
    111
    1
    18
    NULL
    NULL
    O ja, herkenbaar.

Ik werd er zelfs 's nachts wakker van. Bizar veel seksueel getinte dromen had ik de eerste maanden van mijn zwangerschap.

Kan echt geen kwaad.

6. berna93

berna93 Lid

Dec 14, 2014
    11
    0
    0
    Tilburg
    Ten 1 ste veel beterschap!!
    Ten 2 de ik denk niet dat het kwaad kan want ik kreeg er altijd harde buiken van dat komt omdat op dat moment de baarmoeder samen trekt. Ik was zo een 3 maanden zwanger en stapte in de auto met mijn man om naar 't winkelcentrum te rijden, ik merkte dat ik ineens heel veel pijn had ook aan me buik dus schrok ook net als jou. Toen we eenmaal bij 't centrum waren kon ik niet uitstappen omdat het eenorm veel zeer deed voelde net s jou ook niks aan me lichaam alleen maar de pijn.. Heb op dst moment de vk gebeld die is komen kijken en voelen aan me buik omdat ik ook dacht dat 't een miskraam was..
    Wat bleek was dat ik me baarmoeder banden had verstreken was een hele opluchting voor me we konden er niks aan doen gewoon goed warm houden en de zelfde dag was 't weer over!!

Groetjess berna

Trotse moeder van 1 prinsje van bijna 5 maanden oud
    Timurhan 25072014
    Bijna 1 jaar gehuuwd!

7. godblessed

godblessed Bekend lid

May 11, 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Ik had het later in de zwangerschap en dan moest stil liggen niet bewegen tot weg trok ook tijdens vrijen en daar lig je dan op je partner wachten tot weg trekt hem te commanderen geen mm te bewegen het voelt als weeën verder kon geen kwaad bby is gezond geboren

8. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Ja. Heel herkenbaar dit. Ik had het ook. Tot een week of 6. Daarna geen last meer.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Die pijnlijke krampen heb ik 2 keren gehad in het eerste trimester maar niet tgv een orgasme, ik kreeg ze gewoon ineens en lag gewoon dubbel van de pijn, was toen echt bang dat het fout zou gaan maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Waar die gigantische pijn vandaan komt heb ik nooit begrepen maar akelig is het zeker wel :(

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

Aug 23, 2013
    2,349
    808
    113
    Gent
    Ik had t ook bij 4w. De pijn was slechts die ene keer, nadien geen last meer van.

11. engeltje23

engeltje23 VIP lid

Aug 14, 2011
    9,348
    0
    0
    Hier ook heel erg gehad bij de eerste! Na de 20 weken geen last meer van gehad. Nu bij de tweede geen last van...

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

Oct 20, 2012
    1,829
    25
    38
    hahahaha ja, dit hier ook :p

In het begin ook een aantal keer hele heftige krampen gehad na een orgasme.. denk dat het deels is omdat je baarmoeder groeit en al licht geïrriteerd is waardoor samentrekken misschien pijnlijk is?
    Ik heb al een gezond zoontje en nu 28 weken zwanger.. dus hier is de pijn in elk geval geen voorteken geweest van een miskraam. Hopelijk bij jou ook niet ts :)

13. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Thanks voor jullie berichtjes:)
    Als ik woensdag nog geen bloed heb gespot ga ik bellen voor een afspraak voor de 7 w echo:p

14. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik was ook heel pril zwanger toen ik na de gemeenschap ineens hele erge pijnlijke krampen kreeg. Echt niet fijn.
    Toen een paar weken geen sex durven hebben, maar gelukkig is het daarna niet meer gebeurd.

15. Dani27

Dani27 Bekend lid

Aug 17, 2013
    670
    3
    18
    Erg herkenbaar.

Afgelopen weekend dacht ik ( na 9 weken zwangerschap ), tjee ik ben wel een keer toe aan wat intimiteit.
    Nou ik ben er snel van terug gekomen, heb de hele middag kramp gehad ervan.

Ben maar gewoon de rest van de middag op de bank blijven liggen uit angst dat het mis gaat.

Dit doe ik vóór 12 weken niet meer pff

Liefs

Share This Page