Nauwelijks symptomen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Koraal82, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Hoi dames,

Je hoort altijd van iedereen alle kwaaltjes (misselijk, pijnlijke borsten, moe) in de eerste maanden van de zwangerschap maar ik vroeg me af of er ook veel dames zijn die nergens last van hebben gehad?

Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik de eerste 3 maanden nauwelijks symptomen gehad en nu (ben 6+3 weken) ben ik heel af en toe een klein beetje misselijk maar dat is verwaarloosbaar. De mensen die de hele dag misselijk zijn kunnen hier waarschijnlijk alleen maar van dromen maar het maakt me ook wel een beetje onzeker. Graag hoor ik jullie ervaringen!

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hoor het hier heel erg vaak :) zal bij iedere zwangerschap weer anders zijn

3. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    bij mn eerste wist ik tot 29 weken niet eens dat ik zwanger was ( kun je nagaan hoeveel symptomen) en ze was helemaal gezond en perfect :)

zoon lief zo nu en dan een kwaaltje maar niet noemenswaardig

tweeling ** non stop misselijk enz enz kwaaltjes waren te erg aanwezig en dat eindigde op een MA

Dochtertje zo nu en dan misselijk ( maar dan ook gelijk erg misselijk) voor de rest erg moe

4. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.033
    113
    Hier wel echt kotsmisselijk dus ik benijd je alleen maar ;) Nee, ik snap heel goed dat je hier wat onzeker van wordt, maar volgens mij is dit heel normaal hoor. Er zijn zat vrouwen die haast nergens last van hebben :)

5. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Eerste zwangerschap deden mijn borsten al pijn als je er naar keek tot een week of tien. Daarna niks tot weinig klachten. Op het laatst weer wel maar goed dat telt niet.

2de, geen klachten helemaal niks. Toen t misging kramp achtige bovenbenen.Was uiteindelijk mk.

Deze zwangerschap, ook haast niks. Wel weer die benen... Wat stijve borsten idd verwaarloosbaar misselijk maar zelden of nooit..morgen eerste echo..

6. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Hier bij alle 4 mijn zwangerschappen erg weinig tot geen kwaaltjes gehad. Persoonlijk vind ik dat erg fijn, want ik dacht zolang ik niet bloedverlies of enorme buikpijn heb zit het wel hoef.

7. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Oh wat zou ik graag met je ruilen zeg!!! Al begrijp ik wel dat t je ook wel onzeker kan maken hoor!

Ik ken eerlijk gezegd meer mensen in mijn directe omgeving die nergens last van hebben gehad als dat ze wel bijv erg misselijk waren, dus ik zou zeggen, probeer er gewoon lekker van te genieten!

8. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Snap dat het je onzeker maakt maar het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt helemaal niets! Ik had bijna nergens last van en ben met de laatste loodjes bezig en een collega van me had alle kwaaltjes die je maar hebben kan en bij de echo bleek ze een ma te hebben gehad. Kindje was bijna 2 weken daarvoor overleden maar toch voelde ze zich op en top zwanger. Dus het zegt dus niets hoor

9. Mommy2015

Mommy2015 Actief lid

19 sep 2014
    261
    1
    18
    Hier nu 18 weken en geen 1 keer misselijk geweest of andere klachten. Mijn borsten beginnen nu pas te veranderen en gevoelig te worden. Ik heb mij in het begin ook heel erg zorgen gemaakt maar probeer maar gewoon te genieten van je zwangerschap!

10. cetje

cetje Niet meer actief

Zo herkenbaar dit... Ik ben nu 5.6 (volgens laatste menstruatie, ik denk ivm lange cyclus iets korter) en voel in mn lijf echt helemaal NIETS! Misschien ietsje meer vermoeid, maar dat heb ik wel vaker. En heb wat meer speeksel in mn mond... Maar of dat met zwanger zijn te maken heeft?
    Maakt me zo onzeker, al schijnt het niks te zeggen.
    Vind het heel vreemd om zwanger te zijn, maar het niet te voelen...

5 januari heb ik intake bij de VK, en jij?

11. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey ik snap je onzekerheid, toen ik zo ver was als jou voelde ik me ook top, met momenten ben ik nu doodop, maar dat is ook omdat ik geen rustige job heb, als ik een paar dagen thuis ben val ik helemaal niet in slaap in de zetel... Ben ook af en toe wat draaierig, vooral op mijn werk (ik loop heel de dag rond, regelmatig de trap op en af)
    Heb dus ook nauwelijks klachten, ik vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben... maar gisteren toch een super echo gehad...
    Het is soms moeilijk maar prijs je gelukkig dat je niet elke dag boven de pot hangt :D

12. TJS

TJS Actief lid

19 aug 2014
    251
    2
    18
    Hier ook weinig symptomen hoor! Pijnlijke borsten overdag, wel moe! Weinig tot niet misselijk. Alleen in bepaalde dingen absoluut geen trek (aardappelen, yoghurt) en juist ontzettend trek in snacken... Niet handig haha!

Deel Deze Pagina