hallo, ik slik nu een jaar ethinylestradiol/levonorgestrel Ik heb met deze pil veel last van van hevige krampen onder in mijn buik en last van mijn onderrug! en heb de eerste dagen veel last van hevig bloedverlies! Voor dat ik deze pil slikte gebruikte ik altijd mycrogynon en stevigdon ( bij de apotheek hadden ze gezegd dat ethinylestradiol/levonorgestrel dezelfde stoffen bevatten als bij mycrogynon.) herkent iemand dit, is deze pil dan lichter ? Want ik wil graag weer de mycrogynon. groetjes leonie
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=82336 Ik kn je vertellen dat hier een hele poos gelden ook een topic over is geweest. Ik kan me ergens herinneren dat het toen zou gaan om het feit dat de verkoopsters een bonus zouden krijgen als ze mensen zouden laten overstappen op een andere (goedkopere?) pil. Je kan gewoon om Microgynon vragen. Ik vind het trouwens belachelijk dat ze iemand ongevraagt over zetten op een andere pil zonder jou die keuze te laten maken! In het topic hierboven kan je al wat klachten lezen. Liefs Linda
Ik slikte eerst Mycrogynon 30, daarna kreeg ik ineens Stediril 30.... En toen kreeg ik zonder erom te vragen ethinylestradiol/levonorgestrel. Met Mygrogynon en Stediril ervaarde ik geen problemen, maar met ethinylestradiol/levonorgestrel begon de ellende... Vooral na langere tijd slikken kreeg ik rare symptonen, zo erg dat ik steeds dacht zwanger te zijn. Nouuuuuu.... Ben nu dus sinds deze week maandag definitief gestopt met die troep. Moet het echt niet meer hebben in mijn lijf hebben...sowieso wil ik nooit meer aan de pil, hoe licht deze zogenaamd ook is. Het blijven hormonen die je in je lijf stopt.
hoi assi, Die gedachtte kreeg ik dus ook! Dat ik elke keer zwanger was, vooral door die erge buikrampen onderin, het voelde echt aan soms alsof het wat anders was. Ik ben zo blij dat er mensen zijn die deze verschijnselen ook hebben En je hebt gelijk het is ook troep. bedankt voor je reactie Liefs mij