Omgggg maak me effe jaloers! Liam is ook leuk! (cutie ) Vind ze alle 5 eigenlijk wel leuk. Harry en Louis doen altijd zo leuk samen
Haha, ik was ook bij de filmpremiere in London aanwezig, eerste rij. Werd vandaag teruggebeld door het ziekenhuis, en ze willen me morgen zien voor meer onderzoeken, want het is nog helemaal niets beter, ik kan amper slikken (handig met die grote pillen antibiotica, als water al heel moeilijk gaat) en mn bloed was toch verontrustend.
Zo'n kuur moet inderdaad wel gauw gaan werken, en als het niet aanslaat is het zéker aan te raden gauw weer naar de dokter te gaan. Mijn zoon heeft zo'n ontstoken lymfeklier gehad toen hij 2,5 jaar oud was. Dat hakte er goed in, maar hij kwam er helemaal bovenop. Hij is ook binnenstebuiten gekeerd met bloedonderzoek en röntgenfoto's (helemaal toen hij ineens een flinke hoeveelheid bloed ophoestte), gelukkig was het bij hem niet meer dan een bacteriële infectie. De tweede (extra zware) AB-kuur did the trick bij hem; de gewone die hij eerst kreeg leverde niet het gewenste resultaat. Gek dat je niet een drankje meekreeg... dat is pijnlijk genoeg om door te slikken. Ik hoop dat je gauw opknapt, en anders dat ze morgen in elk geval achterhalen wat je wel mankeert. Beterschap, in elk geval.
@tommo beterschap toch goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan. Hoop dat het allemaal mee valt en dat je je snel weer wat beter voelt