Dag 41...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dml, 20 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dml

dml Actief lid

24 dec 2014
    474
    16
    18
    NULL
    NULL
    Een mooie dag voor een eisprong of een zwangerschap!

Zucht.... Maar helaas....

We gaan gewoon verder... We wachten t gewoon af...
    We zetten t opzij... Maar ondertussen ben je d'r steeds mee bezig...

Vriendlief wil liever niet de mmm in, we zijn aan de clomid en provera geweest, maar mocht niet baten.. Daarna een poosje rust genomen en het toen 2x spontaan gelukt is (* met 26 weken een baarmoederontsteking gekregen waardoor ons mannetje niet voldoende groeide en de arts bij de 20 weken echo nog een lichte kater had en meer gaapte dan goed keek.. En een super dochter geboren met 33 weken, inmiddels 5.5 jaar oud)

Ben nooit aan de pil geweest, we hebben het nooit veilig gedaan....eindelijk in mei, dit jaar mocht ik even een positieve test vasthouden, voordat het mis ging... En nu zitten we alweer op dag 41 van het wachten op een ei...

Ben nu bezig met temperaturen maar weet niet of ik daar vrolijker van wordt.. Dan is de temp ineens laag en de dag erna mega hoog om vervolgens weer 'basaal' te worden .. Steeds dat beetje hoop hebben en de teleurstelling die volgt... En toch ook van alles voelen in m'n onderbuik..

We gaan maar door na dag 42 👍🏼 ...
    Maar wat zou ik toch zo graag........

2. stefanenlaura

stefanenlaura Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.590
    1
    36
    Vrouw
    noord-brabant
    Knuffel... wat een verdriet zal het je in al die jaren al hebben opgeleverd.

Hoop voor je dat je eisprong snel komt en dat jullie snel een broertje of zusje mogen verwelkomen!

Hier zit ik inmiddels op dag 56 en vind dat al erg lang duren maar vergeleken met al de jaren dat jullie al bezig zijn is het niks.

Deel Deze Pagina