meiden , ik heb een vraagje.. het liefst slapen wij op een badstof onderlaken , wat een beetje ruwer is als gewoon katoen... helaas kan ik nergens zo'n badstof onderlaken meer vinden? weten jullie miss waar ik die kan ophalen!? want die we hebben zijn echt bijna helemaal versleten.. heb ook een aantal katoenen , maar vind dat echt niet lekker liggen
ja? heet het jersey? ooow dat wist ik niet! miss keek ik dan altijd wel verkeerd... Edge haha thanks hoor! kan al die katoenen rommel weg!
ik weet wel dat die jersey hoeslakens ook van dat soort stof zijn als badstof.. ook zacht enzo vindt het zelf 3 keer niks haha geef mij maar katoen
jersey en badstof is idd wel verschillend, jersey is meetal et goedkopere,maar gewoon zeg maar zachter als katoen,maar geen badstof, dan moet je echt gewoon naar badstoffe zoeken
Zoveel verstand heb ik erook weer niet van hahaha. single jersey Single jersey is een ribkatoen met een vlakke achterzijde. Het materiaal is niet zo elastisch als ribkatoen. Maar met een beetje elastaan gedraagt de stof zich compleet anders. Elastaan is echter wel een warmtegevoelige vezel. Kleding met elastaan mag daarom niet op hoge temperaturen gewassen worden en mag zeker niet in de droogtrommel. Maar deze dunne vezel heeft wel een fantastische eigenschap; deze zorgt voor zachte, mooie kleding die zijn vorm behoudt. badstof In het najaar was het velours, nu is het badstof. Een zacht en mooi materiaal dat doet denken aan de zomerdagen van je jeugd. Badstof is bijna hetzelfde materiaal als velours. Velours is een geschoren badstof, dat is het verschil. Onze badstof bestaat voor 20% uit polyester voor het behoud van de zachtheid van de stof na het wassen. me&i:s textile school Weer wat geleerd hahaha
ik heb ze toen bij de Wibra of Zeeman gehaald.. ik denk dat ze daar een stuk goedkoper zijn dan bij de wehkamp
thanks dames! ik zal ff goed rondkijken! en als ik ze dan nog niet kan vinden dan bestel ik er 2 bij de wehkamp... kijken hoe die bevallen! ben er nu al zo lang naar op zoek haha!