Converse valt smal inderdaad, maar qua stevigheid vind ik die niet fijn lopen. Levi's heeft ook een smalle pasmaat of Puma rider.
Ik ben heel benieuwd wat de verdere opties zijn... hier ook beide kinderen breedte maat 2.5 en schoenen voor sport en gym vind ik altijd een ramp. Hier trekken ze nog wel de twins,piedro en giga enz aan.. maar ze zijn ook nog jonger
Ik heb New Balance 373 en 574, nike air max thea (maar die zijn nieuw niet meer te krijgen) Converse Allstars
Klopt idd converse was ik zelf even helemaal vergeten, maar die vallen ook altijd smal. Wel qua maat vaak kleiner pakken.
Hier ook bekend met dat probleem. Meisje van 9 met maat 40. En ze wil nu ook het liefst nikes. Helaas zijn die allemaal veel te wijd voor haar. Voorheen kochten we altijd kinderschoenen van bijvoorbeeld Giga, bij de Omoda. Nu heeft ze damesschoenen van Mexx. Ik vond ze niet geweldig, maar zij wel. Eindelijk schoenen aan kunnen die ze zelf ook echt leuk vindt. En het is waarschijnlijk toch maar voor een half jaar, daarna past ze ze niet meer.
Bedankt voor alle tips! We zijn vandaag in onze vaste schoenenspeciaalzaak geslaagd voor een paar sportieve sneakers van Piedro. Tiener is er dolblij mee. https://www.mistermadame.nl/piedro-meisjes-schoenen-wit-00078941-kl16.html?gclid=Cj0KCQjw_r6hBhDdARIsAMIDhV_Jgm8MCQTflUI-bQKb7xl-9M3K3yxnrfSgRwnomTurJeXuU5grx_UaAn4vEALw_wcB#