help, wat is dit?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Dinky, 22 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    gistermiddag toen ik aan het stofzuigen was, kreeg ik opeens flinke pijnlijke steken door mijn buik heen. Mijn vriend zei dat ik het wat rustiger aan moest doen (best een druk weekend gehad) dus ik ben maar even op de bank gaan liggen. Maar gisteravond merkte ik dat als ik ging bukken om iets op te rapen of zelfs als ik flink moet lachen, dat ik weer van die steken kreeg. Vannacht op bed slecht geslapen. Het gevoel dat mijn buik helemaal beurs was, omdraaien deed ook zeer (steken).

Op dit moment heb ik even nergens last van, maar ik kreeg het opeens spaans benauwd vannacht met allerlei gedachten zo van, zou ik te veel doen en daarom die steken krijgen? zou er iets mis zijn (maar ik voelde vannacht de plopjes van het bewegen wel gewoon)? Zou het toch een soort bandenpijn zijn? Ik heb echt geen idee maar maak me wel zorgen! Iemand die dit herkent misschien?

2. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi Dinky,

Dit klinkt inderdaad als bandenpijn. Ongelofelijk vervelend maar niet ernstigs. Het belangrijkste is dat je de baby gewoon voelt. Toch is het bij dit soort dingen nooit onverstandig om gewoon even te bellen met de verloskundige. Het is geen spoed maar je wilt het inieder geval even melden en misschien dat zij er nog iets nuttigs over kan zeggen. Ik zou me in ieder geval geen zorgen maken. Je vriend heeft gelijk: een beetje rustig aan doen!

Elle

3. joss81

joss81 Fanatiek lid

18 mei 2007
    1.153
    0
    0
    zwolle
    Hallo

Ik herken je klachten. Heb precies hetzelfde gehad tijdens het stofzuigen!
    Het is bandenpijn. Je lijf geeft je een seintje dat je te druk bent....toch echt wat vaker pauze nemen....
    Succes met een stapje terug ;)

4. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Dank jullie voor de reacties. Inmiddels doe ik echt even wat rustiger, de buikpijn heeft plaatsgemaakt voor hoofdpijn en wat koorts :(.. vorige week al de hele week met keelpijn gelopen dus ik denk dat er iets in de lucht hangt hier.

5. WenT

WenT Bekend lid

25 jul 2008
    766
    1
    0
    Service Manager
    Noord-Brabant
    Ja, hier precies hetzelfde, kreeg steken bij het hoesten en bij het lachen, vooral als ik gestrekt lag of helemaal rechtop stond... Auw auw auw...
    Paar dagen later kreeg ik een loopneus en flinke keelpijn. Dus misschien een soort virus.
    Denk wel dat de bandenpijn los staat van de verkoudheid-achtige klachten trouwens...

6. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Hier ook hetzelfde, bandenpijn idd. :D Rotgevoel he?

7. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    ja, heel vervelend! Ik moet nu verplicht (van vriendlief) rustiger aan doen.. ook in het huishouden, maar waarom heb ik toch het gevoel dat als ik minder doe dat alles in het honderd loopt in huis? Zal wel enigszins meevallen, maar ik zie van alles en wil dan automatisch ook van alles doen! Klinkt bekend?

8. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ik heb het losgelaten. En het voelt heerlijk! Haha.

Deel Deze Pagina