zeer strenge winter in aantocht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Amfy, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valhalla

valhalla Niet meer actief

Dat was vorige winter ook al aangekondigd. En overal was het koud en sneeuwde het, behalve in West Europa. Had iets te maken met zonnevlekken dacht ik.

Ik <3 de winter. Was geloof ik 1997 dat het serieus een beetje winter was...

De aarde warmt toch op :-s Das vast slecht nieuws voor All Gore & co :D

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik hoop op een winter met hoofdletter W.
    Ben benieuwd wat mijn zoontje ervan vind.
    Lekker sloffen door de sneeuw op de slee.

Liever vandaag dan morgen :D

3. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    hier ook hoor, ze hebben het al zovaak gezegt

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Lekker is dat een echte zomer krijgen we niet, maar een echte winter wel :rolleyes: Voor wat hoort wat....

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Lekker alvast een elektrisch kacheltje kopen veel eten inslaan, m'n man die lekker thuis blijft omdat het huis is ingesneeuwd, en de hele dag in bed liggen omdat het internet eruit ligt. :)

6. Li manu

Li manu Lid

30 sep 2008
    92
    0
    0
    Sneeuw en schaatsen op kunstijs is erg leuk

7. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0

jij hebt gelijk mamadeluxe, winter brrrrr, ik denk ook aan de gas rekening, helemaal geen zin om een enorm bedrag te betalen eind van de winter.... :)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

dar heb ik dan weer niet.ik heb heerlijk een haard haha

9. rahella

rahella Actief lid

19 nov 2007
    436
    0
    0
    haard heb ik ook :) , hout kost ook geld, hier 2.50 /doos(het is op op een avond), en CV HR maar als het een strenge winter word dan moet je ook meer stoken, geld intereseert me meer dan "gezelligheid", hshahah, leuk voor kinderen maar voor mij helemaal niks :( , ik hoop dat het redelijk blijft , net als vorig jaar...

10. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    oooo lijkt me heerlijk lekker in de sneeuw met een zonnetje lopen heerlijk tegen kou kan je je kleden hoor 10 keer leiver dan dat stomme regen dat we nu hebben daar vind ik dus echt niks aan.

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    in dit geval helaas wel :cry: . heb het liever andersom. wordt gewoon somber van dit weer :cry:
    ik moet smorgens op de fiets de kleine wegbrengen en naar me werk. wordt dus liever goed nat geregend dan dat ik op me bek glijd bij iedere bocht :( en na de winter finaal in de gips zit en bond en blauw zie want dan kan ik ook niet echt genieten van de zomer die er dan aan komt

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou z'n winter als afgelopen jaar mogen ze houden hoor.ik ga normaal 3a4 keer per winter naar de sneeuw ja dit jaar niet dus dat is best wel balen

hout hoef ik ook niet te kopen :) wij halen dat bij de bos wachter weg kost ons helemaal niets we lopen met de kruiwagen de tuin uit laden hem vol en lopen weer terug naar huis.

13. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Kom jullie hier maar sneeuwballen gooien met Leentje ;) Dat lijkt me wel weer leuk. Ik vind niets aan de winter maar sneeuwpret met de kleine lijkt me dan wel weer leuk. :D

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Uh ja, helaas dat gaat hier dus niet, paard staat 5km verderop, supermarkt is minimaal 3km en daar moet ik toch iedere dag heen (okay supermarkt niet, maar paard toch zeker wel)

15. spawater

spawater Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    kantiene medewerker
    nieuwegein
    hoi hoi

ja lekker een goede winter weer een keer en een mooie wite kerst
    maar daar tegen over dor de kouw op de fiets naar me werk toe is ook minder als er sneeuw list tegen de kouw kan je kleden maar de gladheid is een ander verhaal :p

maar een wite kerst zou mooi zijn

spaatje

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Please laat ze gelijk hebben. Ga morgen mijn schaatsen uit het vet halen.

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ja en ze zeiden ook dat we een bloedhete zomer zouden krijgen.

Geloof je het nu nog?

op je bek gaan, vallen met de fiets, weggelijden met je auto tegen ene paaltje, vastvriezen aan de deurklink, autoruiten krabben, rode gloeiende bloehete pijnlijke oren, bevroren voeten, zeiknatte jassen, bevroren keihard haar, sneeuwballen in je gezicht gegooid krijgen die zo hard zijn dat gelijk je neus breekt.

Nu nog leuk?

18. Niet meer actief

sneeuwvallen in mn gezicht lijkt me best leuk ja :p :)

Maaremm.. ik HAAT de winter, dus laat die strenge winter aub WEGblijven

19. Niet meer actief

Wat dachtj e van wintertenen/handen! :S

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

Oh ja! We nemen een veevervoervlucht en komen lekker in Stockholm vegeteren hoor! Sneeuw <3

Deel Deze Pagina