Dat was vorige winter ook al aangekondigd. En overal was het koud en sneeuwde het, behalve in West Europa. Had iets te maken met zonnevlekken dacht ik. Ik <3 de winter. Was geloof ik 1997 dat het serieus een beetje winter was... De aarde warmt toch op :-s Das vast slecht nieuws voor All Gore & co
Ik hoop op een winter met hoofdletter W. Ben benieuwd wat mijn zoontje ervan vind. Lekker sloffen door de sneeuw op de slee. Liever vandaag dan morgen
Lekker alvast een elektrisch kacheltje kopen veel eten inslaan, m'n man die lekker thuis blijft omdat het huis is ingesneeuwd, en de hele dag in bed liggen omdat het internet eruit ligt.
jij hebt gelijk mamadeluxe, winter brrrrr, ik denk ook aan de gas rekening, helemaal geen zin om een enorm bedrag te betalen eind van de winter....
haard heb ik ook , hout kost ook geld, hier 2.50 /doos(het is op op een avond), en CV HR maar als het een strenge winter word dan moet je ook meer stoken, geld intereseert me meer dan "gezelligheid", hshahah, leuk voor kinderen maar voor mij helemaal niks , ik hoop dat het redelijk blijft , net als vorig jaar...
oooo lijkt me heerlijk lekker in de sneeuw met een zonnetje lopen heerlijk tegen kou kan je je kleden hoor 10 keer leiver dan dat stomme regen dat we nu hebben daar vind ik dus echt niks aan.
in dit geval helaas wel . heb het liever andersom. wordt gewoon somber van dit weer ik moet smorgens op de fiets de kleine wegbrengen en naar me werk. wordt dus liever goed nat geregend dan dat ik op me bek glijd bij iedere bocht en na de winter finaal in de gips zit en bond en blauw zie want dan kan ik ook niet echt genieten van de zomer die er dan aan komt
nou z'n winter als afgelopen jaar mogen ze houden hoor.ik ga normaal 3a4 keer per winter naar de sneeuw ja dit jaar niet dus dat is best wel balen hout hoef ik ook niet te kopen wij halen dat bij de bos wachter weg kost ons helemaal niets we lopen met de kruiwagen de tuin uit laden hem vol en lopen weer terug naar huis.
Kom jullie hier maar sneeuwballen gooien met Leentje Dat lijkt me wel weer leuk. Ik vind niets aan de winter maar sneeuwpret met de kleine lijkt me dan wel weer leuk.
Uh ja, helaas dat gaat hier dus niet, paard staat 5km verderop, supermarkt is minimaal 3km en daar moet ik toch iedere dag heen (okay supermarkt niet, maar paard toch zeker wel)
hoi hoi ja lekker een goede winter weer een keer en een mooie wite kerst maar daar tegen over dor de kouw op de fiets naar me werk toe is ook minder als er sneeuw list tegen de kouw kan je kleden maar de gladheid is een ander verhaal maar een wite kerst zou mooi zijn spaatje
ja en ze zeiden ook dat we een bloedhete zomer zouden krijgen. Geloof je het nu nog? op je bek gaan, vallen met de fiets, weggelijden met je auto tegen ene paaltje, vastvriezen aan de deurklink, autoruiten krabben, rode gloeiende bloehete pijnlijke oren, bevroren voeten, zeiknatte jassen, bevroren keihard haar, sneeuwballen in je gezicht gegooid krijgen die zo hard zijn dat gelijk je neus breekt. Nu nog leuk?
sneeuwvallen in mn gezicht lijkt me best leuk ja Maaremm.. ik HAAT de winter, dus laat die strenge winter aub WEGblijven