ik heb gewoon me charmes in de strijd gegooid was wel verder duitsland in hoor dat wel maar ik heb wel gelachen.
wij hebben 1,5 jaar gevochten bij de duitse justietie heeft ons 7000 euro lichter gemaakt.en toch kregen we de schuld.
zit daar dan het verschill noord en zuid? ik zou het niet weten ik weet wel toen ik in seedorf zat dat daar de duitsers veel liever waren al hier in nordrijn westfalen
stom is dat dat he echt enorm stom.maar ja we hebben ons er toen maar bij neergelegt we hebben de auto laten maken en verkocht en een nieuwe verkocht.en anders hadden we nu nog bezig geweest.
lijkt me geweldig, door de sneeuw banjeren om bij school te komen. thuis komen met rooie neuzen en kouwe vingers. lekker warme chocomelk drinken met een koekje erbij. met de slee naar de winkel sjouwen. een afspraak moeten afzeggen omdat je er vanwege de dikke sneeuwlaag niet kunt komen, om vervolgens lekker met de kids voor of achterthuis een grote sneeuwpop te maken.
3 vlokken sneeuw en ze gooien hier alle scholen dicht. Ik ga zelf ook de weg niet meer op als de bussen het vervoer staken. Ik kan me de weg wel op wagen, maar op school is dan toch geen leerling te bekennen. Heb dat nu 2x meegemaakt. Geen bus = geen werk voor mij.
jazek maar als je schuldig word bevonden is een zaak dan word er niets vergoed.nu dus alles allrisk verzekerd
Ik vind het leuk dat er een extreme winter aankomt. Kan niet wachten om met Lieve dan in de sneeuw te spelen en op het ijs te lopen enzo Kom maar op met de winter. Winter vind ik alleen stront vervelend als het amper sneeuwt,of alleen nat sneeuwt en je geen ijs ziet,of ijs waar je niks mee kan buiten. Ik verlang wel weer eens naar een echte echte winter. En niet zo'n druilige winter die meer op een koudere herfst lijkt. Misschien een witte kerst dan dit jaar?
Heerlijk! Lekker sleetje rijden met m'n kleine manneke! Enne een witte kerst zou toch echt wel weer eens gaaf zijn! Nou, ik heb er al zin in hoor! groetjes Setje
Jaaa wij hebben van familie een hele mooie houten slee gekregen. Heb er zin om lekker met Louise in de sneeuw te spelen. Ik heb ook zulke leuke dingen gekocht, leuke winterjas en leuke mutsen hihihi... ach ik vind alles best, als ik maar niet de weg ophoef want dan zijn de files helemaal verschrikkelijk met al die ongelukken.