hoelang kan het ongeveer duren voordat de pil helemaal uit je lichaam is? je hoort verschillende verhalen. ik ben in mei gestopt en nogsteeds niet ongesteld geworden.
Ik nam ook die pil. (ik dacht eigenlijk dat het Diane was... maar twijfel nu toch... Ben ook al een paar jaar geleden gestopt met ze te nemen.) Het duurde bij mij 6 maanden voor ik weer ongesteld werd. Maar je hoeft nu niet meteen te vrezen dat dit bij jou ook zo zal zijn. Ieder lichaam is anders.
@ ellamalou ohh het kan ook diane zijn hoor ik weet het ook niet precies! nouja ik zit nu op de 2 en halve maand. ben dus nu ook begonnen met de ovutesten om te kijken of ik wel een eisprong heb. heb jij dat ook gedaan? en zo ja had jij wel een eisprong of lag alles stil?
Ik ben niet begonnen met ovutesten enzo. Dus ik zou het niet weten. Ik ging er gewoon vanuit dat ik 6 maanden geen eisprong had. (ik weet niet of dat ook zo was hoor...) Zoals je hierboven ook kan lezen, het hoeft bij jou geen 6 maanden te duren. Hopelijk heb je snel weer een regelmatige cyclus!