diana pil

Discussion in 'Anticonceptie' started by Jindster, Aug 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jindster

Jindster Actief lid

Aug 10, 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    hoelang kan het ongeveer duren voordat de pil helemaal uit je lichaam is? je hoort verschillende verhalen. ik ben in mei gestopt en nogsteeds niet ongesteld geworden.

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik nam ook die pil. (ik dacht eigenlijk dat het Diane was... maar twijfel nu toch... Ben ook al een paar jaar geleden gestopt met ze te nemen.) Het duurde bij mij 6 maanden voor ik weer ongesteld werd. Maar je hoeft nu niet meteen te vrezen dat dit bij jou ook zo zal zijn. Ieder lichaam is anders.

3. Jindster

Jindster Actief lid

Aug 10, 2011
    412
    0
    0
    NULL
    rotterdam
    @ ellamalou ohh het kan ook diane zijn hoor ik weet het ook niet precies! nouja ik zit nu op de 2 en halve maand. ben dus nu ook begonnen met de ovutesten om te kijken of ik wel een eisprong heb. heb jij dat ook gedaan? en zo ja had jij wel een eisprong of lag alles stil?

4. Pip1986

Pip1986 Niet meer actief

bij mij duurde het de eerste keer dat ik ermee stopte 3,5 maand.
    de tweede keer 2 maanden.

5. kessher

kessher Actief lid

May 4, 2011
    211
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij was het netjes op de dag dat hoorde, dus de 28ste dag. Bij iedereen anders dus...

6. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

Jan 22, 2011
    1,416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet begonnen met ovutesten enzo. Dus ik zou het niet weten. Ik ging er gewoon vanuit dat ik 6 maanden geen eisprong had. (ik weet niet of dat ook zo was hoor...)

Zoals je hierboven ook kan lezen, het hoeft bij jou geen 6 maanden te duren. Hopelijk heb je snel weer een regelmatige cyclus!

Share This Page