zeer vermoeide/spierpijnachtig gevoel in bovenbenen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Damali, Sep 30, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    IK wacht wel af als ik vrijdag niet ongi ben ga ik ze kopen en doe ik zaterdag een test

2. Meduusje

Meduusje Actief lid

Sep 24, 2008
    230
    0
    0
    advisor
    ik hoop met je mee ;)

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hallo dames!
    Sinds vandaag heb ik dat dus ook dat ik een soort spierpijn in mijn boven benen heb. Heb dat echt nog nooit gehad. Ik heb ook wat dikker aan voelende borsten, ze voelen beetje beurs aan. Maar ik moet volgende week vrijdag pas mijn ongi krijgen (liever niet!) Dus ik kan nog helemaal niet testen en ik heb ook wat steekjes gehad in mijn onderbuik vandaag en gisteren. Echt heel vervelend is dat.
    Ben benieuwd of dit een teken is.
    Hoop voor jullie dat jullie posi testen!

4. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hey Aaliya,

Dacht dat het tussen m'n oren zat, omdat ik mijn nod pas volgende week heb, dus jij hebt er ook last van. hihi ](*,)

Ben blij dat ik nu merk dat dat niet zo. Spannend, wanner is jou nod?

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hoi Mercedes ! Hihi leuke naam.
    Mijn nod is 10 okt pas volgende week vrijdag. Maar heb sinds het weekend slechte nachten elke keer wakker worden en rare dromen enzo.
    Heb dus last van mn borsten en droge lenzen ook de hele tijd (weet niet of dit er mee te maken heb). Had nieuwe lenzen in gedaan want ik dacht dat die andere al oud waren maar met die nieuwe lenzen dus nog steeds...
    Heb dus die steekjes gehad maar nog geen innestelingsbloeding ofzo maar dat hoeft geloof ik niet altijd.
    Ik wil zo graag testen maarja is nog veeel te vroeg voor. Zit op dag 19 van mn cyclus moet nog 10 dagen wachten en ik word zo langzamerhand beetje gek hier!

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben er een tijdje uit geweest,vreemd genoeg kreeg ik opeen last van m'n buik en (.)(.) waardoor ik vorige week weer hier ben komen kijken. Ik zit nu op dag 33 van de 41 (volgens banner 42) maar ik heb m'n eisprong afgelopen vrijdag gevoel (dag 27), dus is m'n nod zaterdag 11 oktober. Volgens de calculator,zou ik vandaag m'n innesteling hebben,dus afwachten.Ik heb in m'n vorige zwangerschappen ook geen innestelingsbloeding gehad,dus het hoeft niet. Spannend afwachten,maar ik hoef niet veel te doen en dan voel ik soort van spierpijn in m'n buik.

7. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Aaliyah86: IK heb er ook al bijna 1,5 week last van dus stel je voor dat we zwanger zijn, zal het wel tijdens de innesteling zijn gekomen.

8. Meduusje

Meduusje Actief lid

Sep 24, 2008
    230
    0
    0
    advisor
    yes net de dokter gebelt wel maar 25Hcg in het bloed maar mag juichen zei de dokter ;)

9. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Ben echt blij voor je fijn dat je het nu al weet hoef je die laatste stres volle dagen niet mee te maken

10. Meduusje

Meduusje Actief lid

Sep 24, 2008
    230
    0
    0
    advisor
    das waar maar moet maandag wel terug naar de ha om te zien of die Hcgwaarde ook stijgt he

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Heeey Meduusje nou gefeliciteerd dan maar!

@Daliya ik heb het niet 1,5 week maar sinds paar dagen heb ook net mijn eisprong achter de rug. (was afgelopen za).
    Maar ik wil dus einde van deze week even testjes bestellen maar heb met sensitest geen goede ervaring. Is matcare een goede om mee te testen?

12. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Die van de kruidvat 2 voor 5euro zijn ook heel goed hoor er veel goede dingen over, houw me wel op de hoogte he

13. Meduusje

Meduusje Actief lid

Sep 24, 2008
    230
    0
    0
    advisor
    yep heb daar 5 dagen voor nod ook posi mee getest

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Ja ik heb wel bij kruitvat die gewone gezien maar niet 2 voor 5 euro. Maar ik wil ze online bestellen maar ik weet dus niet welke een beetje goed zijn want als ik me niet kan inhouden wil ik zondag of maandag ochtend even testen.
    En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
    Nu had ik net weer steekjes en een soort van kloppend gevoel in mn buik heel raar en t was maar heel even. T lijkt ook alsof mijn onderbuik (vanaf schaamstreek) wat dikker is maarja kan me dit natuurlijk allemaal verbeelden. En zit pas in de 3e ronde dus miss ook nog beetje ontpillen....

15. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    bij de eerste was het bij de 2e ronde raak dus wie weet ben je wel zwanger, die metcare heb ik totaal geen ervaring mee sorry

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hey Daliya ja wie weet maarja het blijft gissen he tot je nod. Ik wil er ook niet te hard op hopen want dan is die teleurstelling weer zo groot als je ongi wordt. Wanneer mag/ga jij testen?

17. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    Ja dat klopt ik hou ook altijd in mijn achterhoofd dat het niet zo kan zijn, ik moet vrijdag ochtend meteen ongi worden als ik smiddag niet ben haal ik een test en doe ik die zaterdag ochtend als ik me kan bedwingen haha en jij?

18. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Hahaha nou ik doe m pas volgende week vrijdag. Je kan er bij mij (ook nu ik gestopt ben) de klok op gelijk zetten wanneer ik ongi word. Dus ik denk dat als ik vrijdagochtend nog niks merk ik ga testen. En als ik me echt niet kan houden miss eerder maar wil ik eigenlijk niet want de vorige keer was ik na 2 licht posi teste toch nog ongi geworden.
    Maar spannen joh! Ik duim voor je hoor meid hihi.

19. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    IK duim ook voor jouw ik heb ook al getest afgelopen dinsdag maar was negatief maar bij mijn vorige testen ik 1 dag na nod nog heeel vaag dus misshien maakt mijn lichaam niet zo snel hcg aan kan ook maar ja ik weet het niet het is zo dubbel.

20. Damali

Damali Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,238
    170
    63
    hey helaas ik ben ongi geworden

Share This Page