Heey Daliya gieren de zenuwen al door je lijf of valt het mee? Ik duim echt voor je dat het raak is meid.
Hey Aaliyah zie berichtje boven je ik ben ongi geworen. Maar houw me op de hoogte ik hoopt het ook voor je dat je zwanger bent.
Pff hier nog 1 met dezelfde klachten, ook veel slijm, aders op (.)(.) soms misselijk... Maar nega getest..
hallo allemaal, ik kan eigenlijk pas volgende week vrijdag testen, maar heb gisteren die matcare testen besteld op internet dus na het weekend ff een testje wagen! heb vandaag heel veel last van mijn (.)(.) ook heb ik vorige week heel erge spierpijn in mijn benen gehad, maar zocht er verder niks achter. 2 dagen geleden had ik volgens de berekeningen mijn innesteling moeten hebben. had die dag wel ff het gevoel dat ik ongesteld ging worden, maar er kwam niks. mijn zus vertelde mij dat dat het innestelen zou kunnen zijn dus wie weet!en aangezien ze al 4 kinderen heeft zal zij het wel weten haha
pffff houd op ik heb zo een idee alsof ik beginnende weeen heb mijn buik trekt en voelt gespannen heb enorme steken onder in mijn rug dit had ik nooit toen ik ongi moest worden en het blijft duren slaap er bijna niet van
ik had gisteren en eergisteren ook spierpijn in mn bovenbenen... echt alsof ik had gesport! verder vorige week wat steekjes rechts en links gehad zeg maar richting lies. wat kunnen die steekjes zijn?
Hoi nina kan van alles zijn. Ik denk gewoon lekker afwachten tot je nod er is! Ik heb ook wel wat gevoeld maar ik denk dat het bij mij niet raak is heel stom maar zo een gevoel heb ik. En ik krijg ook puisten en dat is meestal als ik ongi word.