Goedemorgen allemaal Hebben.jullie ook zon.last van vet haar? Hier is het ongelofelijk ik was ze..en zodra ik begin met wonen zie ik al weer glans ontstaan..doe er expres nauwelijks product in.. Dag later het slap en foutloos langs mn bol.. Ik zie er niet uit haha
Heel herkenbaar, ook last van momenteel.....bij mijn eerste zwangerschap verdween dit na een paar weken....en maakte plaats voor een volle bos haar met slag!
had er eerste weken ook veel last van, wordt vanaf week 11 beter (bij mij in ieder geval). Alleen wassen met shampoo, geen cremespoeling gebruiken, die tip kreeg ik van een kapster, hielp wel wat.
Jep, hier ook, heb er eigenlijk al last van sinds ik met de pil gestopt ben. Ik kreeg daar ook puistjes van en die zijn stilaan wel aan het weggaan (ben nu bijna 7 weken), dus ik hoop hetzelfde voor dat vette haar ...
Vanmorgen.bij de kapper geweest en het was zo erg dat direct na het wassen mn haar na het fohnen al weer vet was op de haaraanzet
Vervelend zeg, ik heb juist heel droog haar wat soms ook irritant is want dan pluist het zo en kan ik er in smeren wat ik wil maar blijft het uitgedroogd.
zonnebloem weet je ook al wat het wordt toevallig? of wil je het niet weten? ben nieuwschierig naar het feit of vet haar meer voorkomt bij een jongen of een meisje
Ik heb er nog steeds last van. Het is echt futloos, kun je niks mee. Ik krijg een meisje trouwens. Maar volgens mij heeft dat er niets mee te maken
Ik heb het ook heel erg. Bij mijn vorige zwangerschap geen last van gehad. Toen kreeg ik een meisje. Was mijn haar nu ook alleen met shampoo, dat scheelt een klein beetje.
Hiet ook. Ik had het eerder dan dat ik wist dat ik zwanger was. Was m'n eerste symptoom. Inderdaad geen cremespoeling of conditioner gebruiken en ik heb shampoo voor vet haar gekocht. Nu hoef ik iig niet iedere dag te wassen, maar kan ik een dagje overslaan.
Hoi allemaal ik ben kapster en raad jullie aan gebruik geen conditioner of masker hier zitten producten in die je haar snel vet maken was met een shampoo die doorschijnend is dus niet op crème basis! Spoel je haar heel goed uit langer dan normaal dan weet je zeker dat het uit je haar is! Gebruik geen wax die op vet basis is gemaakt !!en geen lease in balsems ! Ps als laatste geen Andrelon gebruiken deze shampoo verstoord je talg productie ook al gebruik je hem al heel lang! Helaas is dit niet voor elke zwanger vrouw de oplossing !!