ik kreeg net een gevoel in mijn buik alsof ik mijn baby voelde zo voelde dat ook bij de eerste maar kan dat nu al
lijkt mij zo sterk, als ik alleen al kijk hoe groot ze zijn op een echofoto... ik denk zelf van niet maarja mocht het aanhouden wie weet!
ja lijke me ook sterk maar me darmen waren het ook niet dat voelde heel anders maar ja wie weet lijkt me ook wel erg vroeg al vroeg me alleen al of het zou kunnen
Lijkt mij ook niet..maar er verandert natuurlijk veel in je lijf, kan best zijn dat je daar iets van voelt.
Totaal niet onmogelijk als het je tweede is kan je kindtje vanaf week 14 voelen en voelt als gekriebel of plopjes...!!
Ik krijg een tweeling, eerste zwangerschap...zou ik dan het kindje dat als tweede geboren wordt als eerste gevoeld hebben bij 14 weken?! De een voelt het sneller dan de ander, maar ik denk niet dat je het kindje bij 9 weken al gevoeld hebt, omdat het dan ook nog niet echt heel veel beweegt. Onze kindjes zagen er met 10 weken uit als een soort schildpadjes, met nog niet volgroeide armpjes en beentjes.