(Zeer) vroeg indalen, welke gevolgen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PinkLove, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wat gek dat jouw gynaecoloog zegt dat het zoooo vroeg is. Beide zwangerschappen lagen mijn kinderen ook al met 28-29 weken ingedaald. Hoor dat heel veel om mij heen. Dus eerder normaal dan uitzondering volgens mij hoor.

2. medinalil

medinalil Bekend lid

25 mrt 2013
    799
    1
    16
    is alleen maar goed dat die zo vroeg ingedaald is, de mijne is met 29 wk al volledig ingedaald en nu nog steeds, dus geen extra zorgen, en een punthoofdje kenne ze ook ff krijgen als ze met de vacuumpomp gehaald worden.

NdNk vindt dit leuk.
  3. Myhiro

Myhiro Actief lid

13 okt 2012
    492
    0
    0
    Bij mij is ze ook al ingedaald, gynaecoloog heeft er niets van gezegd dat het niet goed zou zijn ofzo.. Geen zorgen maken hoor :)

4. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Hoi,

Mijn zoontje was met 25 weken al volledig ingedaald. Achteraf bleek dat hij ook nog eens zijn handje tegen zijn hoofdje had, die zat er dus klem. Toen hij geboren werd, had hij idd een beetje een puntje op z'n kruin zeg maar, maar dat trok netjes weg. En na twee weken begon hij te huilen en hield niet meer op, iedereen dacht aan krampjes. Maar bleek uiteindelijk zijn schoudertje te zijn, wat door zolang vast gezeten te hebben, niet helemaal lekker zat. Ben toen bij een osteopaat geweest, geloof 2 keer, en toen was het over...

Verder geen rare dingen in zijn gezichtje ofzo, denk dat je dat beeld van een alien wel kan laten varen :D

Groetjes Setje

Deel Deze Pagina