Nee gelukkig blijft het tot nu toe nog steeds bij bruinverlies, geen helderrood meer. Krampen heb ik nog niet gehad. We blijven positief
Een vriendin van mij heeft bijna 2 weken in onzekerheid gezeten ivm veel bruine afscheiding maar gisteren een prachtige echo mét kloppend hartje! Bruine afscheiding zegt echt niets,helderrood bloed hoeft ook niet altijd slecht nieuws te zijn want die zelfde vriendin is tijdens haar vorige zwangerschap gewoon iedere maand ongesteld geworden en heeft nu een mooi zoontje van 4 rondlopen. Gewoon goede hoop houden meid, "een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest"
Ik heb bij deze zwangerschap ook een echo tussen de 5en 6 weken gehad ivm met bloedverlies. Er was toen ook nog niet veel te zien. Was natuurlijk ook in de stres,hiervoor mk gehad. 4 dagen later kloppend hartje. Bloedverlies kon komen door innesteling zei gyn. Het is moeilijk om dan weer vertrouwen te krijgen. Hoop voor je dat je met de volgende echo een mooi kloppend hartje te zien krijgt en dat het bruinbloedverlies ook snel over is. Zal heel erg voor je duimen!
@Pluis81; ik snap wat je bedoeld, maar het is best wel schakelen om die knop om te kunnen zetten. Weet je wat het is, de vorige zwangerschap had ik ook tot aan week 15 bloed en bruinverlies, helaas is bijna 2 weken later toch ons zoontje overleden. Niet dat het hiermee in verband staat maar wordt er wel weer deels onzeker door, maar weet ook nu dat het niks hoeft te betekenen. @mamaatje1; ja innesteling kan het ook nog zijn, we zullen het hopelijk zien volgende week. Vertrouwen moet echt groeien helaas, we doen ons best
Ik snap het, door wat je eerder hebt meegemaakt maak je je nu wat eerder/meer zorgen,heel begrijpelijk hoor! Het enige dat je nu kunt doen is afwachten tot volgende week en tot die tijd toch proberen te genieten Heel veel succes,ik ga dit topic even volgen..
Ik had een echo met 6.3wk ivm erg veel bloedverlies (meer dan menstruatie) en heftige buikkrampen. Foto staat in mn albumpje... bij mij is alles goed gekomen. Grote rondje is he t vruchtzakje en daar boven zit een kleiner rondje wat een bloeding was.... in het puntje van t grote rondje wat strak tegen t kleine rondje zit zit het vruchtje. heel veel succes meis en duim voor net zo'n uitkomst als het tot nu toe hier gaat. knuff!!!!
@MMMmeisje; er bleek dus een hematoom te zitten waar de bloeding weg kwam? Zo bijzonder dat na zoveel tijd jullie wens in vervulling is gegaan, je bent alweer over de helft! Ik verlies nu wederom helderrood bloed afgewisseld met rozeverlies +slijm. Om de zoveel tijd wat zeurende pijn in mijn buik, lichte krampen thv de navel.
Ik hoop het ook, blijf ik dit de komende dagen zo houden trek ik wel weer aan de bel bij de verloskundige. Kan het nu echt nog van een innesteling zijn?
Hoe is het nou met je, Deesdees? Is het bloeden gestopt? Hoe voel je je? Bah, dit is gewoon niet wat je wil hebben tijdens je zwangerschap en al helemaal niet na wat jij allemaal hebt mee moeten maken. Het is je zo gegund! Ik duim heel hard voor je. En gewoon met de VK bellen als je het niet vertrouwd. Zo lang in onzekerheid zitten, is ook niet goed.
Het gaat redelijk hier, het bloeden is gestopt. Ik heb nu alleen nog bruinverlies. Vanmorgen werd ik wakker met een zeurend gevoel in mijn buik, lichte kramp. Het gevoel dat het je eerste dag van de menstruatie is.
Ik wil je even sterkte wensen met het wachten en je een virtuele dikke knuffel geven! Het is gewoon niet eerlijk wat wij vrouwens soms moeten doorstaan! En ik denk echt dat er nog hoop is, want een menstruatie geval kan ook groei betekenen! Hier brand in ieder geval een kaarsje voor je!
Bedankt meiden voor jullie steun! @bengeltje; dat gevoel heb ik nu dus ook, eerst was ik vanmorgen bang dat de kramp ergens anders op uit wees maar de pijn in mijn buik is nu minder dan vanmorgen. Het zeurt nog wel maar zeker niet zo'n zwaar gevoel van de 1e menstruatiedag. Vandaag geen bloed verloren, wel blijft het bruinverlies aanwezig.