Oh wat fijn Dees!!! Wat een opluchting! Was ff bang dat het niet goed was, omdat je reactie ff op zich liet wachten... Maar gelukkig niets aan de hand en heb je super goed nieuws gekregen! Echt zo blij voor je! Heb je al een nieuwe echoafspraak om naar toe te leven?
Ohw ik ben zo blij en opgelucht! Alles zag er zo goed uit voor deze termijn, de afgelopen week is het dan ook flink gegroeid! De volgende echo moet nog ingepland worden, ik mag kiezen....elke week of om de 2 weken. Aankomend weekend belt mijn vk om te vragen wat ik wil, zij was vanmiddag helaas zelf niet aanwezig ivm ziekte.
@babii; nee dit is nog wel gaande, maar heel erg wisselend. Merk dat wanneer ik een actievere dag heb gehad meer verlies. De vk heeft vanmiddag nog grondig gekeken via de echo en zag wel wat zitten wat evt de oorzaak kan zijn maar niks om mij zorgen om te maken. Het zal allemaal nog flink geïrriteerd zijn.
Whoooooohoooooo!!!!! Wat een super nieuws! Ik ben heel blij voor je dat alles gewoon lekker goed zit. Wat moet dat moment dat de vk het knipperlichtje zag een opluchting zijn geweest, zeg. Nou ga maar lekker van het goede nieuws genieten vanavond!