Het was zeker een hele opluchting! De vk zei al dat het goed gegroeid was tov vorige week, ik was zo blij toen ik het hartje zag kloppen! De vk had het zelf nog niet benoemd, ik was d'r voor
Wat goed!! Enorm gefeliciteerd! Jij gaat of heel lekker slapen vannacht of juist totaal niet door alle adrenaline!!! Maar geniet ervan, meis!
Ik zal een foto bijvoegen, wel op zijn zij helaas. @Aster; haha ja inderdaad, ik denk en hoop dat ik als een blok in slaap ga vallen. Al een paar nachten heel slecht geslapen, ik ben zo vreselijk moe nu.
Oooh Dees, wat een super goed nieuw!!! En het kloppen van het hartje is al heel belangrijk. Vaak gaat het daar juist mis en die hobbel heeft jouw kleintje al genomen. Ga je voor 1 keer per week een echo?
@marla; ik twijfel nog wat ik ga doen, eerst maar eens een nachtje over slapen Ik neig wel naar elke week, dit ook omdat ze het zelf voorstelde. Dat het hartje klopt is al een hele grote stap inderdaad.
Wat grappig dat jij het hartje eerder zag dan de vk. Maar je hebt natuurlijk ook al de nodige ervaring. Heel fijn dat je als je wilt elke week een echo mag - hopelijk brengt dit je (als je er voor kiest) de rust die je zou willen tijdens je zwangerschap. Vanavond lekker vroeg naar bed en een nacht echt goed slapen! Geniet ervan!
Die spanning is al voor een groot deel verdwenen, ik heb een hele goede nacht gehad ook gelukkig. Nu weer terug op de roze wolk
Lieve DeesDees... hoop dat je nu een beetje kunt ontspannen en genieten! Ookal zal het gevoelsmatig nog wel ff spannend blijven en dat is ook echt begrijpelijk... MAAAAAAAR!!!!!! onwijs GEFELICITEERD!!!