Zeer vroege miskraam, dokter?

Discussie in 'Miskraam' gestart door mammavanC, 31 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammavanC

mammavanC Nieuw lid

31 mei 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik had vorige week woensdag een positieve zwangerschapstest in handen. Hardstikke blij, want net zoals de vorige keer in 1 keer raak!! Ik zou op donderdag eigenlijk ongesteld moeten worden, maar ik was natuurlijk zwanger, dus die bleef uit. Zaterdagmiddag begon ik bloed te verliezen. En dan de hoeveelheid van een normale menstruatie. Geen stolsels en geen krampen, dat vind ik wel apart, maar kan natuurlijk omdat het nog zo pril was.
    Ik voelde me meteen helemaal niet meer zwanger, dat is toch iets dat je echt aanvoelt dus ik ben er zeker van dat deze zwangerschap helaas geeindigd is in een miskraam. Komt toch hard aan, ook al was het zo pril.
    Mijn vraag is: moet ik hiervoor naar de dokter? Ik voel me verder prima, heb geen pijn gehad en het bloeden neemt nu al af. Het lijkt erop dat mijn lichaam het al heeft 'schoongemaakt' zeg maar.
    Of moet ik toch voor de zekerheid even langs voor een eventuele echo?
    Wat zijn jullie ervaringen hierin?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bij zo'n prille zwangerschap en miskraam maken ze geen echo als je naar de arts gaat. Tenminste hier niet (heb 3 vroege miskramen gehad). Als je gewoon menstrueert is alles uit je lichaam gekomen.
    Voor je eigen geruststelling kun je natuurlijk altijd naar de huisarts gaan, maar het hoeft niet.

Sterkte meid!

Deel Deze Pagina