Baal zo verschrikkelijk heb gister posigetest 8 dagen na tp. En nu had ik bruin met afvegen.. Vrees dat t over is of zou het nog goed kunnen komen?
Hoi, Gefeliciteerd met je zwangerschap! Dit hoeft echt helemaal niks te betekenen! Ten eerste is bruin bloed, oud bloed! Het kan van de innesteling komen, of je baarmoeder houd gewoon een schoonmaak! En er kan een vaatje zijn geknapt. Heb je de verloskundige al gebeld? Liefs
Nee die heb ik nog niet. Klink stom maar heb er geen verstand van. We lopen in belgie en hebben uiteindelijk icsi gedaan. Dit is de 9e dag na de terugplaatsing en zondag verwachtte ze me voor een bloedtest. Zodra ik zeg dat k zelf al posi heb getest maken ze een echo ook. Hoor dan denk k dan hoe t verder moet met gyn, verloskundige geen idee nog dus
Heej S 1986, Gefeliciteerd met de zwangerschap. Bruin bloed is absoluut geen slecht teken en komt bij heel veel vrouwen voor. Geniet van je zwangerschap. Liefs
Oke nou blijf er maar vanuit gaan dat het goed gaat dan. Heb van die mutsbollen dus voelde net ffies maar mn baarmoedermond is nog hard hoor. Zou het zacht zijn als t fout was? Hoop dat t hierbij blijft iig. En zondag een mooie echo hebben!!
Hoi, Gefeliciteerd meid!!!! Ik heb hier ook 5 dagen elke keer bruinig bloed gehad bij het afvegen.... Maar kijk nu, ik ben moeder van een gezonde meid!!!! Zolang het bloed niet meer wordt en echt rood zou ik me niet teveel zorgen maken tot de afspraak ik het zh
Er komt nog steeds bruin uit. Maargoed de oud bloed die er nog zaten komen ook mee zodra die mutsbal is opgelost natuurlijk. Probeer me rustig te houden iig
Ik ben nu 10 weken en 3 dagen zwanger. Heb nu 2 keer helderrood bloed verloren en verlies nog steeds bruine afscheiding. Verloskundige heeft gister hele mooie echo's gemaakt en alles zit erop en eraan Het hoeft echt niks te betekenen hoor Liefs, Sam
Nee vertrouw op jullie Zou het geen oud bloed kunnen zin van een innesteling? Weet dat ik zaterdag mega steken had in mn baarmoeder voelde je zuiver!! Pfoe maar gister had ik die steken ook in de middag. Duurt een seconde of 10. Zou het niet kunnen dat het dus beide een innesteling geweest is en de laatste veel bloed heeft achtergelaten wat er dan nu dus uitkomt? Ze hebben namelijk 2 Emmy's terug gezet. Sorry maar je gaat je van alles bedenken.
Lieverd voorzichtig met dragen nu vooral. Zolang het binnen niet opengaat zal ik maar zeggen is het goed. Dat was mijn eerste teken toen zelfs voor het bruin verlies xxxx
Gisteravond is t over gegaan. Nu nog steeds niks. Denk dat als t echt fout was geweest wel door had gezet toch? Of kan dat dan nog wel? Heb een testje gedaan voor morgen en die was iets donkerder als die van woensdag dus das wel mooi. Nou morgen nog 1 dan weten we het zeker!! Pff ben misselijk maar of dat nou is van de zenuwen??hahahah
Begrijp je onzekerheid meid, maar hoeft niks te betekenen, ik had zelfs rood verlies maar zie mijn banner.
Hier nu 2 keer bruin verlies gehad en 2 keer zalm/roze van kleur. Ondertussen echo's gehad en alles goed.
bruinverlies hoeft idd niks te betekenen. ik heb dit ook gevraagd aan de gyn toen ik zwanger was en dat kon zijn door bloed van de innesteling, van de stoelgang, gevoelige baarmoedermond, sex, zwaar tillen etc... zolang het niet rood wordt met krampen zou ik me er niet al te druk overmaken.
Nou na de hele nacht weer hebben te draaien heb k half 7 meds. genomen en een test. Nou de test streep verkleurde sneller als de controle streep Helemaal blij kon toen echt niet meer slapen denk je wee aan allerlei dingen als namen en kinderwagen. hahahaha
bij mij stopte het niet meer met bloeden toen het eenmaal begon. En een dikke test is alleen maar goed geniet ervan liefs miek
Nou het is weer donderdag hoor. Had net weer een heeel klein beetje bruin.... Pfff probeer me er maar niet druk over te maken. Wel erg moeilijk zo